به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۴۰۵۶۳۰

متس هوملس تا 2024 در دورتموند

متس هوملس تا 2024 در دورتموند
گروه ورزشی: هوملس کهنه‌کار مدت زیادی را صرف سبک و سنگین کردن شرایط گذراند اما در نهایت تصمیم گرفت قرارداد خود را یک سال دیگر تمدید کند و در جمع زردپوشان باقی بماند. او نخستین بار در سال 2009 به دورتموند پیوست، سپس در 2016 روانه بایرن مونیخ شد ولی سه سال بعد برگشت.
هوملس در مجموع سال‌هایی که در دورتموند گذرانده، توانسته خودش را به عنوان یکی از رهبران تیم جا بیندازد و تنها میشاییل زورک (572 بازی) برای دورتموند بیشتر از هوملس (467 بازی) به میدان رفته است.
متس هوملس این فصل هم از ارکان تیمی بوده که مدعی جدی قهرمانی بوندس‌لیگا است و نشان داده هنوز قابلیت بازی در بالاترین سطح را دارد. این بازیکن 34 ساله در نیم فصل اول از بهترین‌های تیم بود و در نیم فصل دوم هم هرگاه به زمین فرستاده شده، قابل اتکا نشان داده است. او تاکنون پنج بار قهرمان لیگ آلمان شده و می‌خواهد جام قهرمانی این فصل را هم به آرشیو افتخاراتش اضافه کند.
«همه می‌دانند چقدر از بازی کردن در زیگنال ایدونا پارک و کنار هواداران فوق‌العاده‌مان لذت می‌برم.» هوملس ادامه داد: «تصمیم آسانی نبود. روی آن خیلی فکر کردم. حالا، در پایان فصل، می‌توانم بگویم هنوز برای یک سال دیگر واقعا انگیزه دارم... الان تمرکزم روی بازی شنبه برابر ماینتس است. هنوز 90 دقیقه پرتنش در پیش داریم. بعد از آن امیدوارم بتوانیم یک اتفاق بزرگ را در کنار هم جشن بگیریم.»
سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند گفت، تجربه هوملس برای بازیکنان جوان تیم بسیار مهم است: «از متس، از اینکه تجربه و توان رهبری‌اش همچنان برای تیم جوان ما در دسترس است، خیلی راضی هستیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها