کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبر خوش برای تن‌هاخ: رشفورد به چلسی می‌رسد

3 خرداد 1402 ساعت 18:53


گروه ورزشی: رشفورد دو بازی قبلی منچستریونایتد برابر استون ویلا و بورنموث را به دلیل مصدومیت و بیماری از دست داد، اما حالا اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، به استفاده مجدد از او امیدوار شده است. رشفورد با 29 گل زده (16 تا در لیگ برتر) بهترین گلزن یونایتد در این فصل است.
امروز وقتی در نشست خبری از تن‌هاخ پرسیده شد او به بازی فردا برابر چلسی می‌رسد، جواب داد: «این طور به نظر می‌رسد. دیروز به تمرینات برگشت و کاملا آماده به نظر می‌رسد ولی باید ببینیم نتیجه تمرینات امروز چه می‌شود. بعد از آن تصمیم خواهیم گرفت.»
یونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به کسب یک امتیاز از دو بازی باقیمانده‌اش نیاز دارد که مسابقه اول، فردا برابر چلسی و دومی، یکشنبه برابر فولام خواهد بود. در صورت کسب تک امتیاز، عنوان چهارمی این تیم قطعی خواهد شد و بالاتر از لیورپول خواهد ایستاد.
تابستان گذشته وقتی تن‌هاخ هدایت یونایتد را به دست گرفت، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اولویت اصلی او بود و حالا مربی هلندی به این خواسته‌اش رسیده است: «اول باید بازی فردا را ببریم و کار را تکمیل کنیم. ما می‌خواهیم با بهترین‌ها رقابت کنیم و در لیگ قهرمانان باشیم. برای این منظور باید در لیگ برتر یکی از چهار تیم اول باشید، که کار آسانی نیست. خیلی از تیم‌ها برای رسیدن به این هدف رقابت می‌کنند، خیلی‌ها فکر می‌کنند باید در لیگ قهرمانان باشند و ما هم یکی از آنها هستیم... ما در دل یک پروژه هستیم و می خواهیم برگردیم و جام ببریم.»
«یک جام برده‌ایم ولی بیشتر می‌خواهیم و دوست داریم با بهترین‌ها رقابت کنیم. فکر هم می‌کنیم که در مسیر درست قرار داریم ولی همیشه می‌توان بهتر بود؛ چون خوب بودن، به قدر کافی خوب نیست.»


کد مطلب: 405631

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405631/خبر-خوش-تن-هاخ-رشفورد-چلسی-می-رسد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir