به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۰۵۶۳۵

حسرت درخشش MNM روی دل پی‌اس‌جی ماند

حسرت درخشش MNM روی دل پی‌اس‌جی ماند
گروه ورزشی: حالا دیگر قطعی به نظر می‌رسد که هرگز مثلث MNM را دیگر در زمین نخواهیم دید. البته این ترکیب رویایی ماه‌ها است که به دلیل مصدومیت نیمار در زمین کنار هم نبوده‌اند و اکنون که بازار نقل و انتقالات تابستانی فرا می‌رسد، این مثلث نیز برای همیشه از هم جدا خواهد شد.
آخرین نفر از مثلث MNM که خبر جدایی او از پی‌اس‌جی می‌رسد، کیلیان امباپه است. روزنامه اکیپ گزارش داده که بعید است کاپیتان تیم ملی فرانسه بندی که در قراردادش برای تمدید یک ساله آن وجود دارد را فعال کند و به این ترتیب، قرارداد او تا 2024 اعتبار خواهد داشت نه تا 2025.
در نتیجه، امباپه تابستان سال آینده می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از پاریس برود. او تابستان قبل پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد اما همچنان هدف این باشگاه است ولی بعید به نظر می‌رسد امباپه در این تابستان جایی برود.
1879243
بر عکس امباپه، به نظر می‌رسد هم مسی و هم نیمار این تابستان به تیم‌های جدیدی خواهند رفت. مسی با وجود عذرخواهی‌اش بابت سفر به عربستان و بازگشت به ترکیب تیم، همچنان رفتنی است و علاقه‌ای به ماندن در پاریس ندارد. همچنین روزنامه‌های اکیپ و لو پاریزین گزارش کرده‌اند که پی‌اس‌جی قرارداد مسی را تمدید نخواهد کرد و او به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری خواهد رفت.
گفته می‌شود مقصد ستاره آرژانتینی و قهرمان جام جهانی 2022 یا عربستان است و یا بارسلونا؛ اگرچه بازگشت او به بارسا موانع اقتصادی زیادی را پیش روی خود می‌بیند.
انتظار می‌رود نیمار هم در پایان فصل از پی‌اس‌جی جدا شود. او شش سال قبل در ازای 222 میلیون یورو به پاریس رفت و گران‌ترین بازیکن تاریخ شد، اما با وجود اینکه تا 2027 قرارداد دارد و با وجود اینکه اوایل قصد داشت تا پایان قراردادش در پاریس بماند، او هم رفتنی است. از دلایل آن می‌توان به تجمع هواداران پی‌اس‌جی جلوی خانه او و دادن شعار علیه‌اش اشاره کرد. از منچستریونایتد و نیوکسل به عنوان مشتری نیمار یاد می‌شود.
به این ترتیب، مثلث MNM که می‌خواست ترکیب جادویی بارسا را بازسازی کند، هرگز نتوانست موفقیتی که مالکان پاریس دنبالش بودند، یعنی قهرمانی اروپا را به دست بیاورد و حالا نیز از هم می‌پاشد. احتمالا دل کسی هم برای آن تنگ نخواهد شد.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها