کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لمپارد: مطمئن نیستم چلسی فصل بعد مدعی باشد

3 خرداد 1402 ساعت 19:00


گروه ورزشی: چلسی به فاصله دو بازی تا پایان فصل، با 43 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشته است. فصلی که با توماس توخل شروع شد، با گراهام پاتر ادامه یافت و با فرانک لمپارد به پایان خواهد رسید. چلسی پس از شکست برابر سیتی فردا میهمان دیگر تیم شهر منچستر یعنی یونایتد است.
لمپارد که نتایج خوبی با چلسی کسب نکرده و در پایان فصل جای خود را به مائوریسیو پوچتینو خواهد داد، گفت: «اکثر مصدومان ما به شرایط بازی نرسیده‌اند. مونت، چیلول و ریس جیمز را برای بازی فردا نداریم ولی ژوائو می‌تواند در ترکیب باشد. اینکه مونت فصل بعد در چلسی نخواهد بود نیز سوالی مربوط به من نیست و باید خود بازیکن و باشگاه در موردش حرف بزنند.»
لمپارد در مورد بازی برابر یونایتد گفت: «باید نمایش بازی با سیتی را تکرار کنیم. البته سیتی یک روز قبل از بازی، قهرمان شده بود و شاید کمی بی‌انگیزه بود ولی ما با ذهنیتی درست به مصاف یونایتدی خواهیم رفت که برای کسب سهمیه می‌جنگد. انتظار دارم بازیکنان در حد و اندازه‌های خودشان کار کنند.»
احتمال تحول چلسی در فصل بعد: «بعید است فصل بعد چلسی بازهم ضعیف کار کند و احتمالا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد جنگید ولی بازهم نمی‌توان به درستی حدس زد. لیگ برتر روند رو به رشد سریعی دارد و کافی است به برایتون، نیوکسل و استون ویلا نگاه کنید. رقابت در لیگ برتر شدید است و بازگشت چلسی به روزهای اوج به این سرعت ساده نیست. در این مورد مطمئن نیستم.»
تحولات زیاد نیمکت تیم‌های لیگ برتر: «همیشه مربی مسئول نتایج تیمش است و می‌دانم که یازده مربی شغلشان را در این فصل از دست دادند. برخی باشگاه‌ها صبر ندارند و با چند نتیجه بد مربی را برکنار می‌کنند.»
مصدومیت بادیاشیله: «این مصدومیت ضربه بزرگی برای او و باشگاه است. پیش از مصدومیت، از عملکرد او تحت تاثیر قرار گرفته بودم. مصدومیت پیچیده‌ای در ناحیه همسترینگ دارد و انتظار داریم برای چند ماه حضور نداشته باشد.»


کد مطلب: 405637

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405637/لمپارد-مطمئن-نیستم-چلسی-فصل-بعد-مدعی-باشد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir