کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سادیو باید برود

اشتباه بزرگ بایرن، جذب مانه به جای هالند بود

3 خرداد 1402 ساعت 19:04


گروه ورزشی: بایرن مونیخ یکی از بدترین فصول یک دهه اخیر خود را تجربه می‌کند و چیزی تا از دست دادن قهرمانی بوندسلیگا فاصله ندارد. بایرن که در فصل جاری نتوانست در لیگ قهرمانان و جام حذفی موفق عمل کند، تا بازی اخیر برابر لایپزیش صدرنشین بوندسلیگا و شانس اول قهرمانی بود ولی شکست خورد و حالا دورتموند با یک پیروزی دیگر می‌تواند قهرمانی خود را قطعی کند. بایرن در 10 سال گذشته قهرمان آلمان شده ولی این بار گویا شرایط متفاوت خواهد بود.
ماتئوس در مورد وضعیت بایرن به بیلد گفت: «وقتی می‌شنوم بایرن قرار است در انتقالات باز هم هزینه کند، با خودم می‌گویم، مگر چقدر بیشتر می توان برای خرید بازیکن پول خرج کرد؟ آشفتگی تازه در بایرن شروع شده و این ابتدای یک بحران است. فقط برای خط دفاعی بایرن 250 میلیون یورو هزینه شده است.»
ماتئوس ادامه داد: «به این‌ها جذب مانه، ماتیس تل، گراونبرخ، بلیند، مزراوری، یان زومر و کانسلو را هم اضافه کنید و جالب اینکه چند نفر از این لیست در سیستم بایرن جواب نداد‌ه‌اند و به ندرت بازی می‌کنند. می‌توانم مانه را مثال بزنم که از نظر من جایی در آینده بایرن ندارد و باشگاه باید او را قرضی انتقال دهد. زمانی بایرن شانس خرید ارلینگ هالند را داشت ولی تصمیم به جذب مانه گرفت که این از نظر من یک اشتباه بزرگ بود.»


کد مطلب: 405642

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405642/اشتباه-بزرگ-بایرن-جذب-مانه-جای-هالند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir