کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درگیری در بایرن: خشم بازیکنان از بدرفتاری مدیران

3 خرداد 1402 ساعت 19:07


گروه ورزشی: مدیران بایرن مونیخ در حالی که این تیم شانس کسب سه‌گانه داشت تصمیم به برکناری یولیان ناگلزمان و به خدمت گرفتن توماس توخل کردند. 

اما شرایط مطابق انتظار آن‌ها پیش نرفت و حذف از لیگ قهرمانان و جام حذفی شرایط را برای این تیم سخت کرد. واگذاری صدرنشینی پس از باخت برابر لایپزیش و احتمال بالای از دست رفتن قهرمانی بوندسلیگا بحران را به اوج خودش رساند. 

حالا فیلیپ کسلر، خبرنگار آلمانی، خبر داده که بعضی از بازیکنان بایرن به شدت از انتقادات مداوم مدیران این باشگاه از عملکرد آن‌ها در چند ماه اخیر عصبانی هستند. این عصبانیت با اظهارات اولیور کان پس از شکست برابر لایپزیش که مدعی شده بود آن‌ها هوشمندانه عمل نکردند تشدید شده و رابطه بین بازیکنان و مدیران بسیار پر تنش و پر از درگیری شده است. 

این واقعیت که مدیران این باشگاه در زمان انتقاد شدید از لروی سانه و سرژ گنابری تلاشی برای حمایت از آن‌ها نکردند چندان به مذاق بازیکنان خوش نیامده است. 

همچنین مطرح کردن این ادعا که بازیکنان و رختکن این تیم رابطه خوبی با ناگلزمان نداشت و استفاده از این دلیل برای برکناری او هم باعث ناراحتی بازیکنان ارشد و کلیدی بایرن شده است. 

بازیکنان این تیم به این باور رسیده‌اند که مدیران بایرن از آنها به عنوان توجیهی برای تصمیمات‌شان استفاده می‌کنند، در حالی که در دوران حضور اولی هوینس و کارل هاینس رومنیگه همیشه از آنها به صورت علنی حمایت می‌شد و هرگز انتقادات به صورت علنی در رسانه‌ها مطرح نمی‌شد. 

به نظر می‌رسد که توماس توخل کار سختی را برای مدیریت رختکن و همچنین حفظ آرامش تیم در صورت از دست رفتن احتمالی قهرمانی در بوندسلیگا برای فصل آینده در پیش داشته باشد.


کد مطلب: 405645

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405645/درگیری-بایرن-خشم-بازیکنان-بدرفتاری-مدیران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir