کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دوراهی سخت رئال در 2024: یا امباپه یا هالند!

3 خرداد 1402 ساعت 19:11


گروه ورزشی: نام رئال مادرید از مدت‌ها قبل در کنار نام ارلینگ هالند و کیلیان امباپه به گوش می‎‌رسد و بسیاری منتظر دیدن این دو بازیکن در پیراهن این تیم هستند. 

روزنامه فرانسوی اکیپ با انتشار گزارشی مدعی شده که مدیران این باشگاه در تابستان 2024 با دو راهی سخت و مهمی روبه‌رو هستند و باید از بین این دو ستاره، یکی را برای حضور در سانتیاگو برنابئو انتخاب کنند. 

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و بعید است که او تصمیمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه داشته باشد. به این ترتیب، او به عنوان بازیکن آزاد در اختیار رئال مادرید خواهد بود. 
1879090
این شرایط ممکن است رئال را برای تلاش دوباره در جذب این ستاره فرانسوی وسوسه کند اما در عین حال، این بازیکن باید با کاهش قابل توجه دستمزدش موافقیت کند و شاید مجبور شود در پست میانی‌تری بازی کند چون گزینه اول رئال در بال چپ در حال حاضر وینیسیوس جونیور است. 

از سوی دیگر، رئال مادرید علاقه زیادی هم به جذب هالند دارد و شاید تصمیم بگیرد که برای جذب این بازیکن اقدام کند. خصوصا که گفته می‌شود بند فسخ 150 میلیون یورویی در قرارداد او گنجانده شده که از سال 2024 فعال خواهد شد. 

در نهایت این مدیران رئال هستند که باید تصمیم بگیرند که به دنبال جذب کدام یک از دو فوق ستاره حال حاضر دنیای فوتبال و انتقال آنها به سانتیاگو برنابئو هستند.


کد مطلب: 405649

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405649/دوراهی-سخت-رئال-2024-یا-امباپه-هالند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir