به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۴۰۵۷۳۸

ردپای واضح مدیران باشگاه‌ها در قوانین جنجالی!

ردپای واضح مدیران باشگاه‌ها در قوانین جنجالی!
گروه ورزشی: دستورالعمل و قوانین جدید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که تصویب شده و برای قراردادهای جدید باشگاه‌ها با اعضای خود قابل اجراست، سر و صدای زیادی به راه انداخته است.
بسیاری از مربیان و بازیکنان شاغل در لیگ برتر نسبت به قوانین جدید قراردادی گلایه‌مند هستند. بر اساس این دستورالعمل باشگاه ها ملزم هستند که بندهایی را در قراردادهای جدید خود قرار بدهند که خیلی از آنها کاملا به ضرر بازیکنان فوتبال است و منافع آنها را به خطر می‌اندازد.
اما جالب است بدانید این دستورالعمل ویژه بعد از جلسه مقامات فدراسیون با مدیران باشگاه‌ها مصوب شده است. در صورتجلسه ابلاغ دستور العمل نام و امضای اکثر مدیران باشگاه‌های لیگ برتری نیز دیده می‌شود.
محمد محمدی، معاون ورزشی پرسپولیس، محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان، امیرحسین قاضی نور، مدیراجرایی استقلال، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور، حسین پورمحمدی، مدیرعامل مس رفسنجان، محمد اسفندیارپور، مدیرعامل گل گهر سیرجان، ایمان دباغی زاده، معاون ورزش حرفه‌ای فولاد، حمیدرضا امیدوار، قائم مقام آلومینیوم اراک، علیرضا احسانی، مدیرعامل ذوب آهن، محمدجواد رحیمی، مدیرعامل هوادار، ابراهیم شکوری، قائم مقام پیکان، ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل نساجی و شهاب زندی، مدیرعامل شمس آذر قزوین افرادی هستند که در جلسه مذکور حضور داشتند و صورتجلسه را امضا کرده‌اند.
به عبارت بهتر مدیران اکثر باشگاه‌ها نیز موافق این دستور العمل بوده‌اند و شاید بخشی از اعتراض بازیکنان و مربیان شاغل در فوتبال به مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برگردد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها