به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۰۵۷۵۵

جزییات قرارداد بارسلونا با اسپانسر جدیدش

جزییات قرارداد بارسلونا با اسپانسر جدیدش
گروه ورزشی: بارسلونا با شرکت "تی پی ویژن" که یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی بزرگ فیلیپس است به توافق رسیده تا لوگوی "Ambilight TV" را روی آستین پیراهن تیم اصلی بزند. به این ترتیب، برنامه باشگاه برای تقویت بنیه مالی خود در مسیر مساعدتری در حرکت خواهد بود.
بارسلونا با مشکلات مالی جدی روبرو است و از دست دادن مسی و ناتوانی کنونی باشگاه برای ارائه پیشنهاد جدید به ستاره آرژانتینی، وضع اقتصادی آن را به طور واضحی عیان می‌کند. در این بین، یافتن اسپانسر جدید برای آستین پیراهن تیم، می‌تواند کمی از این مشکلات بکاهد.
روزنامه موندو دپورتیوو، چاپ بارسلونا، نوشت درآمد راه‌راه پوشان از قرارداد با تی پی ویژن به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت. به این ترتیب که قرارداد سه ساله با قابلیت تمدید برای دو سال دیگر است. در سال اول بارسا هشت میلیون یورو دریافت خواهد کرد، در سال دوم این رقم به 10 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد و در سال سوم به 12 میلیون یورو می‌رسد. در سال‌های چهارم و پنجم نیز در صورت تمدید قرارداد، درآمد بارسا 12 و 14 میلیون یورو خواهد بود.
در صورتی که قرارداد پنج سال طول بکشد، بارسا در مجموع 56 میلیون یورو از تی پی ویژن دریافت خواهد کرد. خولی گیو، نایب رییس بخش بازاریابی بارسلونا، بعد از توافق با تی پی ویژن گفت: «این توافق موفقیت جدیدی برای ماست چون ما را با یک کمپانی برتر جهانی در زمینه الکترونیک و محصولات صوتی و تصویری متحد می‌کند. این یک قدم بزرگ در استراتژی اقتصادی بارسلوناست.»
اگر بارسا بتواند به موقع مجوزهای لازم را بگیرد، نام این اسپانسر جدید از بازی یکشنبه با مایورکا در نوکمپ روی آستین پیراهن تیم خواهد خورد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها