کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شروع مجازات توهین‌کنندگان به ستاره برزیلی

محرومیت مادام‌العمر 4 هوادار ضد وینیسیوس

4 خرداد 1402 ساعت 18:47


گروه ورزشی: روز سه‌شنبه چهار نفر در شهر مادرید به اتهام آویزان کردن ماکتی به شکل وینیسیوس جونیور، از یکی از پل‌های پایتخت اسپانیا و به دار زدن آدمک شبیه به ستاره برزیلی رئال، دستگیر شدند.
امروز دادگاهی در شهر مادرید علیه این چهار نفر که رسانه‌ها آنها را هواداران اتلتیکو می‌خوانند حکم داد. بر اساس این حکم حضور این چهار نفر به صورت مادام‌العمر در کلیه ورزشگاه‌های اسپانیا ممنوع است.
چهار متهم پرونده بعد از آنکه روز سه‌شنبه دستگیر شدند ابتدا به قید وثیقه آزاد شدند و این باعث شد اعتراض‌های شدیدی به سیستم قضایی اسپانیا وارد شود. ولی با برگزاری جلسه دادگاه هر چهار متهم مقابل قاضی ایستادند و حکم ممنوعیت حضورشان در ورزشگاه‌ها را دریافت کردند. جالب اینجاست که در زمان برگزاری مسابقات ورزشی حضور این متهمان در فاصله هزار متری ورزشگاه‌ها هم ممنوع شده است.
علت دستگیری این افراد اتفاقی است که روز 26 ژانویه رخ داد. در آن روز چند ساعت پیش از شروع دربی پایتخت اسپانیا بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید، آدمکی به شکل وینیسیوس از یکی از پلهای شهر که فاصله کمی با مجموعه تمرینی رئال داشت آویزان شده بود. هواداران رئال این حرکت را تهدید جانی علیه ستاره برزیلی تیم‌شان دانسته و خواهان برخورد شدید با کسانی شدند که این کار را انجام داده بودند.


کد مطلب: 405756

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405756/محرومیت-مادام-العمر-4-هوادار-ضد-وینیسیوس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir