به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۰۵۷۵۹

اینیستا: عاشق برگشتن به بارسا هستم

اینیستا: عاشق برگشتن به بارسا هستم
گروه ورزشی: اینیستای 39 ساله اعلام کرده که از تیم ویسل کوبه ژاپن جدا خواهد شد و بازی را در تیم دیگری دنبال خواهد کرد. بازی خداحافظی‌اش با ویسل هم اول جولای در دیدار خانگی برابر ساپورو خواهد بود.
اینیستا که یکی از چهره‌های نمادین تاریخ بارسلونا است، ابراز علاقه کرد یک روز سرانجام به این باشگاه برگردد و ابراز امیدواری کرد، ژاوی که مثل او یکی از چهره‌های تاریخی بارسا است، سال‌های زیادی مربی این تیم بماند.
اینیستا گفت: «همان‌طور که بارها گفته‌ام، عاشق این هستم که در یک مقطع از زندگی‌ام به بارسلونا برگردم ولی هنوز فکر می‌کنم تا آن روز خیلی مانده. می‌خواهم همچنان بازی کنم. احساس می‌کنم هنوز ظرفیت بازی کردن را دارم؛ اما وقتی این فصل از حرفه‌ام بسته شد، نگاه می‌کنیم ببینیم چه احتمالاتی وجود دارد... فراتر از همه، امیدوارم ژاوی سال‌های زیادی مربی بماند، این خبر فوق‌العاده‌ای برای فوتبال خواهد بود.»
بازگشت اینیستا به نوکمپ، هواداران او و بارسا را در سراسر دنیا خوشحال خواهد کرد. او و بارسا از هم جدانشدنی هستند، اما فعل او قصد دارد به دوره بازیگری‌اش ادامه دهد و بیش از همه هم احتمال دارد به خاورمیانه بیاید.
به این ترتیب، اینیستا پیش از اینکه به بارسا برگردد، با هم‌تیمی‌های سابقش در این باشگاه دیدار خواهد کرد، چرا که گفته می‌شود سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا هم در راه پیوستن به تیم‌های خاورمیانه هستند. این احتمال دور از ذهن نیست که همه آنها با مسی در عربستان مشغول به بازی شوند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها