کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله به بولی: اینجا آمریکا نیست که هرکاری بکنی!

4 خرداد 1402 ساعت 19:15


گروه ورزشی: رفتارهای بولی در چند ماه اخیر با انتقادهای بسیاری مواجه شده و عده زیادی او را مقصر اصلی مشکلات این تیم می‌دانند. 

فاش شدن حضور او در رختکن در جریان دیدارهای این فصل و انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم با شیوه‌ای که در بین باشگاه‌های اروپایی مرسوم نیست، موجی از اعتراض از سوی رسانه‌ها و هواداران این تیم را به همراه داشته است. 

گالاس در گفتگو با Genting در این باره اظهار داشت:« به عنوان مالک هرگز نباید چنین کاری انجام دهید. شما نمی‌توانید وارد رختکن شوید و شروع به داد زدن بر سر بازیکنان کنید یا از آنها انتقاد کنید. تنها کسانی که اجازه این کار را دارند سرمربی یا نهایتا مدیر ورزشی هستند. 

من فکر می‌کنم بولی با سبک و رفتاری مغرورانه به چلسی آمد. شاید مالکان در آمریکا اجازه این کار را دارند، شاید آنها به رختکن می‌روند و از بازیکنان انتقاد می‌کنند. تاد، تو دیگر در آمریکا نیستی! اینجا انگلیس است و فرهنگ متفاوتی دارد. مالکان در انگلیس چنین رفتاری ندارند. ورزش انگلیس با آمریکا متفاوت است. 

او باید صبور باشد و فرهنگ اینجا را درک کند. فقط چون این باشگاه را خریده به این معنا نیست که حق دارد به رختکن برود و بازیکنان و سرمربی را زیر سوال ببرد. فقط چون چند میلیون پوند برای خرید بازیکنان هزینه کرده به این معنا نیست که می‌تواند هرکار می‌خواهد بکند. من 20 سال در بالاترین سطح بازی کردم و حتی یک بار مالکی را ندیدم که به رختکن بیاید و از بازیکنان انتقاد کند.»


کد مطلب: 405762

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405762/حمله-بولی-اینجا-آمریکا-نیست-هرکاری-بکنی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir