کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روزنامه‌های ایتالیا: جام لائوتارو!

4 خرداد 1402 ساعت 19:22


گروه ورزشی: اینتر در بازی فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و با نتیجه 2-1 به برتری رسید. اینتر در این بازی با یک گل عقب افتاده بود که لائوتارو مارتینز طی 10 دقیقه در نیمه اول 2 گل به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت.
نراتزوری با حفظ برتری نسبت به فیورنتینا پیروز شد و جام قهرمانی را برای دومین سال متوالی بالای سر برد. درخشش مارتینز آرژانتینی در فینال موجب شد تا روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا عناوین اصلی را به این بازیکن را اختصاص بدهند:
1879515
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت عکسی از شاید بازیکنان اینتر بعد از بالا بردن جام قهرمانی کوپا ایتالیا را روی جلد برده و تیتر زده:"اینتر، جام اینجاست" و عملکرد درخشان لائوتارو مارتینز در این دیدار را استثنایی توصیف کرد.
1879522
در نسخه امروز، کوریره دلو اسپورت صفحه اول را به پیروزی اینتر در کوپا ایتالیا اختصاص داده است:"جام تورو. لائوتارو مارتینز فینال کوپا ایتالیا را برابر فیورنتینا باشکوه (2-1) تعیین کرد."

1879524
توتواسپورت، در صفحه نخست نسخه امروز درباره یوونتوس نوشت:"یووه، تو می‌توانی همه چیز را فورا مرتب کنی. شکست فیورنتینا صعود به لیگ کنفرانس اروپا را تضمین می‌کند."
در بالای صفحه هم برای کوپا ایتالیا که اینتر آن به دست آورد، این تیتر وجود دارد:"پیروزی لائوتارو. تشویق برای ویولا."
1879525
"مرا دوباره ببوس" تیتر اصلی نشریه ایل رومانیستاست که قهرمانی رم در لیگ کنفرانس سال پیش اشاره دارد که دقیقا یک سال پیش امروز اتفاق افتاد. رم این فصل به فینال لیگ اروپا رسیده است و هواداران این تیم امیدوارند که در فینال بوداپست بتوانند سویا را شکست بدهند.


کد مطلب: 405763

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405763/روزنامه-های-ایتالیا-جام-لائوتارو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir