کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روزنامه‌های اسپانیا: گل وینیسیوس

4 خرداد 1402 ساعت 19:23


گروه ورزشی: رئال مادرید در بازی هفته سی و ششم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رایووایکانو رفت و با نتیجه 2-1 به پیروزی دست یافت.
پیش از این بازی تمامی بازیکنان رئال که پیراهن شماره 20 با نام وینیسیوس جونیور را برتن داشتند برای عکس تیمی در زمین حاضر شدند. این اتفاق پس از آن صورت گرفت که بازیکن برزیلی هفته گذشته در بازی با والنسیا مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت.
وینیسیوس امروز در برنابئو حضور داشت اما در کنار فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال نشست و بازی را تماشا کرد. روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا در عناوین اصلی به غیر از ادای احترام وینیسیوس جونیور، به خداحافظی جوردی آلبا هم پرداخته‌اند:
1879505
"گل وینیسیوس: رئال مادرید پس از آخرین اتفاقات نژادپرستانه به او ادای احترام کرد" عنوان اصلی روزنامه مارکا با عکس تیمی بازیکنان رئال قبل از بازی شب گذشته است.
1879506
تصویر وینیسیوس پیش از بازی رئال مادرید مقابل رایووایکانو در سانتیاگو برنابئو با تیتر "آن‌ها او را دوست دارند و به او نیاز دارند" به عنوان تیتر اصلی منتشر شده است.

1879508
تصویر جوردی آلبا روی جلد موندودیپورتیوو به چشم می‌خورد و تیتر "آلبای افسانه‌ای" به مناسبت خداحافظی این بازیکن چاپ شده است.
1879509
می‌رود" تیتر اصلی امروز روزنامه اسپورت است. جوردی آلبا پس از 11 فصل به عنوان قهرمان یک چرخه استثنایی از بارسا جدا می‌شود. بخشی از مصاحبه این بازیکن هم روی جلد منتشر شده است:"من با سر بالا می‌روم. آن‌ها به من این گزینه را دادند که بمانم، اما زمان آن رسیده که جای خود را به جوانان بدهم."


کد مطلب: 405764

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405764/روزنامه-های-اسپانیا-گل-وینیسیوس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir