به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۵۷۸۷

تونل افتخار غیرمنتظره هوادار برای پرسپولیس

تونل افتخار غیرمنتظره هوادار برای پرسپولیس
گروه فیلم:تیم فوتبال هوادار به مناسبت قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم برای قرمزهای تهرانی تونل افتخار زد.هفته گذشته با برتری پرگل پرسپولیس مقابل نساجی قهرمانی این تیم در هفته پایانی لیگ برتر قطعی شد و قرمزپوشان در قائمشهر جام لیگ بیست و دوم را بالای سر بردند. البته فصل برای سرخ‌ها تمام نشد و آن‌ها برای رسیدن به فینال جام حذفی تیم سرسخت هوادار را پیش روی خود دارند.

هواداری‌ها در ورزشگاه دستگردی و در روزی که شورای تامین مجوز حضور هواداران را به دلیل نقص‌های این ورزشگاه صادر نکرد، از پرسپولیس میزبانی کردند. اعضای این تیم به کاپیتانی مسعود شجاعی در یک حرکت غیر منتظره به مناسبت قهرمانی سرخ‌ها در لیگ، برای شاگردان یحیی گل‌محمدی تونل افتخار زدند و با تشویق حریف خود صحنه‌ای زیبا و قابل تقدیر را خلق کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که پس از شکست سنگین هوادار به استقلال، هواداران پرسپولیس هجمه‌های زیادی علیه این تیم نوظهور تهرانی به راه انداخته بودند. البته درگیری دو تیم به بازی نیم فصل دوم‌شان نیز برمی‌گردد که هوادار پرسپولیس را در آزادی شکست داد، اما سرخ‌ها معتقد بودند گل هوادار در شرایطی به ثمر رسیده که روی فرجی خطا صورت گرفته است.با وجود همه این تنش‌ها، هوادار برای پرسپولیس در بازی نیمه نهایی جام حذفی تونل افتخار زد تا اولین و شاید تنها تیمی باشد که در این فصل اینگونه قهرمانی قرمز‌ها را تبریک می‌گوید.
....
پیش‌تر در لیگ نوزدهم دو تیم گل گهر و سایپا در دو هفته پایانی به مناسبت قهرمانی زودهنگام پرسپولیس این حرکت را انجام داده بودند.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها