به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۰۵۸۱۱

مورینیو کدام تیم قبلی اش را دوست ندارد؟

مورینیو کدام تیم قبلی اش را دوست ندارد؟
گروه ورزشی:سرمربی آ اس رم درباره دوران ناامیدکننده خود در تاتنهام هاتسپر صحبت کرد و گفت تاتنهام تنها باشگاه سابق او است که او هیچ حسی نسبت به آن ندارد.به گزارش ایسنا، ژوزه مورینیو ۶۰ ساله که در سال ۲۰۰۰  مربیگری خود را شروع کرد تاکنون هدایت ۱۰ تیم را در کارنامه خود داشته است و در آستانه قهرمانی با رم در لیگ اروپا است. تیم او  هفته آینده مقابل سویا قرار خواهد گرفت.
 
مورینیو بر اهمیت لذت بردن از فینال در شرایطی تاکید کرد که گزارش‌ها مبنی بر اینکه او می‌تواند تیم ایتالیایی را ترک کند در رسانه ها دیده شده است. با این حال سرمربی پرتغالی عنوان کرد برای همیشه رم برای او جایگاه ویژه ای خواهد داشت، حسی که او اصلا به تاتنهام ندارد.
 
سرمربی سابق پورتو، اینتر، چلسی، رئال مادرید و منچستریونایتد که فصل گذشته رم را به قهرمانی در لیگ کنفرانس رساند در آوریل ۲۰۲۱ پس از ۱۷ ماه سرمربیگری در تاتنهام و ۶ روز قبل از فینال جام اتحادیه از اسپرز اخراج شد.
 
مورینیو گفت: امیدوارم هواداران تاتنهام درباره من برداشت بدی نداشته باشند اما تنها باشگاهی در دوران حرفه ای من که هنوز احساس عمیق و خوبی نسبت به آن ندارم، تاتنهام است. احتمالاً به این دلیل که استادیوم در زمان کرونا خالی بود، احتمالاً به این دلیل که آقای لوی [رئیس اسپرز] به من اجازه نداد در یک فینال برنده شوم و یک جام ببرم. من به حضور در تیم هایی چون پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستریونایتد افتخار می کنم ولی این احساس را نسبت به تاتنهام ندارم.

مورینیو در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: من بارها در ایتالیا به خیابان می روم و هواداران اینتر را می بینم و خوش و بش می کنیم. به لندن می روم نه فقط هواداران چلسی بلکه هواداران من یونایتد را می بینم. هواداران رئال مادرید در سراسر جهان هستند. مردم فکر می کنند، شما نمی توانید هر باشگاهی را دوست داشته باشید ولی من احساس خوبی با تیم ها و هوادارانی داشتم که سالها در کنارشان بودم.

اظهارات مورینیو پس از آن مطرح شد که آرنه اسلات سرمربی فاینورد، به گمانه زنی ها در مورد احتمال انتقال به باشگاه تاتنهام پایان داد و گفت که در حال مذاکره با فاینورد برای تمدید قرارداد است.مورینیو همچنین روز پنجشنبه گفت که پائولو دیبالا مهاجم ممکن است دیدار رم با سویا قهرمان شش دوره این رقابت ها را که چهارشنبه در بوداپست برگزار می شود را از دست بدهد. این بازیکن ۲۹ ساله آرژانتینی که در این فصل ۱۶ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل در تمام رقابت ها داده است، پس از آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا، هنوز آمادگی کامل را پیدا نکرده است.

مورینیو به خبرنگاران گفت: فکر نمی‌کنم او بتواند بازی کند. راستش را بخواهید، امیدوارم بتواند روی نیمکت باشد. این آخرین بازی فصل است و من خوشحال می شوم اگر پائولو بتواند روی نیمکت باشد و ۱۵ یا ۲۰ دقیقه بازی کند.
رم روز شنبه قبل از اینکه در فینال لیگ اروپا به مصاف تیم اسپانیایی برود، به دیدار فیورنتینای رده یازدهمی خواهد رفت. سرمربی پرتغالی گفت که لورنزو پلگرینی هافبک رم برای دیدار با فیورنتینا غایب است.
 
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها