به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۰۵۸۱۳

ستاره‌های انگلیسی در لیست خرید منچستر

ستاره‌های انگلیسی در لیست خرید منچستر
گروه ورزشی:منچستریونایتد قصد دارد سه ستاره انگلیسی را در تابستان به اولدترافورد بکشاند.پروژه «اریک تن‌هاگ» سرمربی هلندی منچستریونایتد برای بازسازی این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.
 
شبکه «اسکای اسپورت» خبر داده «هری کین» ماشین گلزنی تاتنهام و تیم ملی انگلیس در صدر لیست خرید تن هاگ برای تابستان قرار دارد و سرمربی هلندی از سران این باشگاه خواسته پست شماره ۹ شیاطین سرخ را با بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام و تیم ملی انگلیس پر کنند.
 
«دکلین رایس» هافبک دفاعی تیم وستهام یونایتد و «میسون ماونت» هافبک میانی تیم چلسی نیز از اهداف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد هستند. با این حال، آن‌ها باید با آرسنال بر سر این ستاره رقابت کنند چراکه توپچی‌ها هم در پی جذب آن‌ها هستند.
 
«دیوید مویس» سرمربی پیشین منچستریونایتد و کنونی وستهام درباره جدایی کاپیتان ۲۴ ساله تیم خود گفته بود: ما امید داریم او در تیم ما بماند اما می‌دانیم شاید در پایان فصل این طور نباشد. ما از این موضوع آگاه هستیم که شانس جدایی او نیز وجود دارد اما باید مطمئن شویم که ما یک تیم لیگ برتری باقی خواهیم ماند.

اسکای اسپورت خبر داده باشگاه وستهام درباره رایس تنها به پیشنهاد حداقل ۱۲۰ میلیون پوندی و از سوی تیمی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، پاسخ مثبت خواهد داد.روزنامه انگلیسی «سان» نیز به نقل از منابع مطلع نوشته باشگاه منچستریونایتد «اصرار دارد ماونت عضوی از تیم باشد». ستاره تیم چلسی پس از درخشش در فصل گذشته و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در این فصل با مصدومیت‌های پی در پی روبرو بوده است.

یک مقام باشگاه شهر منچستر گفته با وجود اینکه تنها یک سال از قرارداد هافبک ۲۴ ساله چلسی با این تیم باقی نمانده است، آن‌ها بیشتر از ۶۰ میلیون پوند برای او هزینه نخواهند کرد.با این حال، جذب این سه ملی‌پوش انگلیسی به مسئله مالکیت باشگاه منچستریونایتد مرتبط است. در حال حاضر «سازمان سرمایه‌گذاری قطر» متعلق به خاندان سلطنتی قطر و شرکت چندملیتی صنایع شیمیایی «اینیوس» متعلق به «جیم راتکلیف» ثروتمندترین فرد بریتانیا بر سر خریداری این باشگاه از خانواده «گلیزر» رقابت می‌کنند.

اسکای اسپورت نوشته در حالی که نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن از طریق واسطه‌ها به باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد شده، سران این باشگاه قصدی برای جذب او ندارند اما اگر سرمایه‌گذاران قطری سکان هدایت شیاطین سرخ را به دست بگیرند، احتمال حضور نیمار در اولدترافورد نیز وجود دارد.«سازمان سرمایه‌گذاری‌های ورزشی قطر» که زیر مجموعه سازمان سرمایه‌گذاری قطر است، مالک ۱۰۰ درصد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و شرکت مادر اخیراً با ارائه پیشنهادی ۶ میلیارد پوندی، خواستار خریداری باشگاه منچستریونایتد شده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها