به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۴۰۵۸۶

عکس‌هایی از تهران در ونکوور/تصاوير

گروه فرهنگ وهنر: یک هنرمند ایرانی مجموعه‌ای از عکس‌های خود را که از تهران، کودکان و روستاهای ایرانی تهیه کرده است، در گالری کارون شهر ونکوور کانادا به نمایش خواهد گذاشت.

شبنم طلوع گفت: حدود دو ماه دیگر -25 جولای سال جاری- در گالری کارون شهر ونکوور کانادا، یک نمایشگاه عکاسی برگزار خواهم کرد که در آن حدود 30 عکس خود را که محتوای اجتماعی دارند به نمایش می‌گذارم. این تصاویر از کودکان ایرانی، روستا‌های ایران و شهر تهران تهیه شده است.

شبنم طلوع

 
او با بیان اینکه عکاسی را در آکادمی نیاموخته است، اظهار کرد: به خاطر علاقه‌ای که به عکاسی داشتم به سمت این حرفه رفتم، به این ترتیب که تغییرات اجتماعی و شرایط حاکم بر ایران و اتفاقاتی مانند انقلاب 1357 این میل را در من به وجود آورد که کار عکاسی اجتماعی را آغاز کنم.

این هنرمند بیان کرد: علاوه بر عکاسی نقاشی هم می‌کنم و تا کنون بیش از 10 نمایشگاه برگزار کرده‌ام که اغلب آن‌ها، نمایشگاه‌های نقاشی بوده‌اند. در ژانویه در مسابقه‌ی عکس PSC که در کانادا برگزار می‌شود، جایزه‌ی اول را گرفتم. این مسابقه به این صورت است که در فراخوانی، گالری‌داران حدود 10 عکس برتر گالری‌های خود را به دبیرخانه‌ی این مسابقه ارسال می‌کنند و آن‌ها هم از میان عکس‌ها، عکس‌های نفرات برتر را انتخاب می‌کنند.

 
 
مرجع : ايسنا