به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۰۵۸۸۲

آرزویم این است که دورتموند قهرمان شود

آرزویم این است که دورتموند قهرمان شود
گروه ورزشی:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ابراز امیدواری کرد که جام قهرمانی بوندسلیگا به دورتموند برسد.
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یکشنبه این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته آخر لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون مهمان این تیم است. 

پیروزی شب گذشته منچستریونایتد برابر چلسی به این معنا بود که شیاطین سرخ موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده شدند و لیورپول دیگر هیچ امیدی به حضور در این مسابقات ندارد و فصل آینده را در لیگ اروپا حضور خواهد داشت. کلوپ پیش از این بازی در نشست خبری حاضر شد تا برای آخرین بار در این فصل به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. 

پست و ناراحتی صلاح از عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان: من صرفا نگران تیترهایی هستیم که شما می‌زنید. لطفی در حق من کنید و تمام تلاش‌تان را به کار بگیرید... این واقعیت است که ما در لیگ قهرمانان حضور نداریم، من بعد از بازی قبلی این موضوع را گفتم. این موضوع به اتمام رسیده است. من خوش‌بین هستم اما شانسی برای خودمان قائل نبودم. 

شرایط لیورپول در چند هفته اخیر: ما از مدت‌ها قبل می‌دانستیم که فصلی تاریخی را در پیش نداریم. از زمان حضور در دوبی پس از جام جهانی توانستیم شرایط را بهبود ببخشیم و امتیازات خوبی کسب کردیم. اگر می‌توانستیم در تمام طول فصل همان‌طور باشیم خیلی خوب می‌شد.

وضعیت رختکن: رختکن در شرایط بدی نیست. ما یاد گرفتیم که شکافی ایجاد نکنیم یا همدیگر را متهم ندانیم. در آخر به جایگاه پنجم رسیدیم که به خاطر 10 بازی اخیر نبود، بلکه به خاطر عملکردمان در هفته‌های پیش از آن بود.

تاثیر غیبت در لیگ قهرمانان روی نقل و انتقالات: فکر نمی‌کنم تاثیری داشته باشد، اما خواهیم دید. همیشه ممکن است که شرایط مطابق انتظار شما پیش نرود. هرچه بازیکنی که به دنبالش هستید بهتر باشید، باشگاهش تمایل کمتری به صدور اجازه جدایی او خواهد داشت. 

نداشتن انگیزه برای بازی روز یکشنبه: من عادت ندارم که تکلیف همه چیز در هفته آخر روشن شده باشد. معمولا هر اتفاقی ممکن بود، اما ما به دنبال پیروزی هستیم. روی بازیکنان ریسک نمی‌کنم اما بازیکنان بسیاری داریم و در تمرینات خوب بودیم. هم نظر بودن بازیکنان با صلاح درباره غیبت در لیگ قهرمانان: همه ما همان نظر را داریم. این فصلی نبودیم که می‌خواستیم. من واقعا فکر می‌کنم این فصلی نبود که درباره‌اش حرف زده بودیم و نتوانستیم لذت کافی را به هواداران بدهیم اما لحظات خوبی داشتیم. ناراحتی بزرگ ما لیگ اروپاست که خودش واقعا رقابت بزرگی است. اگر می‌توانستیم چهارم شویم فصلی معمولی بود، عالی نبود اما خوب بود. گاهی باید واقعیت را پذ یرفت. من هفت سال و نیم اینجا بودم و شرایط همیشه رو به جلو نبوده و گاهی افت داشته است. خوب است که برای مدتی طولانی اینجا بودم اما همه باید به فکر نوسازی باشند.

شانس قهرمانی دورتموند: امیدوارم دورتموند قهرمان شود. افراد بسیاری در این باشگاه را به خوبی می‎‌شناسم و در ارتباط هستیم. می‌دانیم که این قهرمانی چقدر برای این شهر ارزشمند خواهد بود. وقتی یک تیم همیشه قهرمان باشد دیگر جذابیتی وجود ندارد. به نظر می‌رسد که دورتموند توانایی کسب عنوان قهرمانی را دارد. این اتفاق بزرگی است و من امیدوارم که آنها از پس این کار بربیایند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها