به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۰۵۸۸۴

حمله به چلسی:همه را خریدند جزبازیکنی که باید

حمله به چلسی:همه را خریدند جزبازیکنی که باید
گروه ورزشی:گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، از اینکه مدیران چلسی بند خریدی در قرارداد ژوائو فلیکس قرار نداده‌اند انتقاد کرد.به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار معوقه از هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد. 

عملکرد بازیکنان این تیم در این بازی به هیچ وجه قابل قبول نبود و آنها حتی این فرصت را به حریف دادند که چند گل دیگر را هم به ثمر برساند که بازیکنان یونایتد نتوانستند از این فرصت به درستی استفاده کنند. تک گل چلسی در این بازی را فلیکس وارد دروازه یونایتد کرد و نویل پس از پایان این بازی با تمجید از عملکرد این بازیکن، از مدیران چلسی به خاطر عدم استفاده از بند خرید در قرارداد او انتقاد کرد.

او در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «فلیکس بازیکنی کامل است، فقط کافی است به نحوه حرکت او با توپ نگاه کنید که چقدر متفاوت است. او از کنترل و کلاس واقعی برخوردار است و گزینه‌های بسیاری پیش رو دارد، اما خودش به توپ ضربه می‌زند و همان ضربه هم عالی است. تعجب من از این است که مدیران چلسی هر بازیکنی را به خدمت گرفتند، اما بند خرید را در قرارداد بازیکنی که بیشتر از هرکسی باید به فکر جذبش باشند قرار ندادند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها