به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۰۵۸۸۵

مدافع بارساتکذیب کرد:درخواست جدایی نداده‌ام

مدافع بارساتکذیب کرد:درخواست جدایی نداده‌ام
گروه ورزشی:ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، با انتشار توییتی در صفحه رسمی‌اش شایعات مربوط به جدایی‌اش را تکذیب کرد.به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از تصمیم کنده برای جدایی از بارسلونا خبر داده بودند.

گفته می‌شد که این بازیکن به امید حضور در پست دفاعی میانی به بارسا پیوسته اما استفاده از او در پست دفاع راست باعث شده که از شرایط ناامید شود و این یکی از دلایل مهم او برای جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده بود. حتی بعضی از رسانه‌ها مدعی شده بودند که مدیران بارسلونا هم آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهادی 80 میلیون یورویی با فروش این مدافع فرانسوی موافقت کنند تا شرایط مالی خودشان را هم بهبود ببخشند. 

اما کنده که در چند روز اخیر واکنشی به این شایعات نشان نداده بود، شب گذشته با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییترش تمامی این اخبار را تکذیب کرد. این مدافع بارسلونا در این توییت نوشت: «برای روشن شدن مسائل باید بگویم که هرگز درخواستی برای جدایی ارائه نکردم، بنابراین هیچ جا نخواهم رفت.»کنده تابستان سال گذشته از سویا جدا شد و به بارسلونا پیوست و این فصل توانست نمایش خوبی را در خط دفاعی تیم ژاوی هرناندز ارائه کند. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها