کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیشنهاد شگفت‌انگیز رئال برای خرید جانشین بنزما

5 خرداد 1402 ساعت 13:42


گروه ورزشی:باشگاه مادریدی با پیشنهادی جالب برای خرید هری کین در این تابستان اقدام خواهد کرد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این شانس را دارد که هری کین، مهاجم تاتنهام را در تابستان امسال در یک قرارداد ویژه به خدمت بگیرد تا سرانجام پروژه جذب جانشین کریم بنزما را عملی کند.

قرارداد کین 29 ساله تابستان آینده تمام می‌شود و این احتمالاً آخرین فرصتی است که اسپرز می‌تواند از آن برای فروش مهاجم استثنایی خود پیش از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد، استفاده کند و در این بین ترجیح آنها این است که او را به باشگاهی خارج از انگلیس بفروشند.ستاره انگلیسی به منچستریونایتد نیز مرتبط شده است، زیرا اریک تن‌هاخ برای جذب یک مهاجم مرکزی نخبه، زنگ هشدار را در باشگاه به صدا درآورده است. یونایتد نیز بر این باور است که شرایط قراردادی کین، امکان انجام معالمه را فراهم می‌کند. با این حال، دنیل لوی، رئیس اسپرز، تمایلی به بررسی پیشنهادات برای پیوستن کین به یک رقیب لیگ برتری را ندارد.

گزارشی از ایستگاه رادیویی اسپانیایی Cadena Ser نشان می‌دهد که غول فوتبال اروپا، پیشنهادی برای جذب کین از یک واسطه دریافت کرده‌اند که بتوانند در ازای پرداخت پول و همچنین واگذاری ادن هازارد به باشگاه لندنی، فوق ستاره خط حمله سه‌شیرها را به خدمت بگیرند.

کین با 28 گل در لیگ برتر، پس از ارلینگ هالند از منچسترسیتی در جدول، در فصلی دشوار برای باشگاه شمالی لندن، نمایش درخشانی داشته است. هرچند کاپیتان انگلیس یک سال از قرارداد فعلی‌اش باقی مانده اما هافبک سابق تاتنهام، جیمی ردنپ، می‌گوید که تابستان امسال زمان مناسبی برای کین است تا تاتنهام را ترک کند، زیرا او لایق حضور در باشگاه بزرگتری است. او در صحبت با اسکای اسپورت گفت: "این واقعیت است، به نظر می‌رسد اسپرز درهم شکسته است، اگر شما هری کین هستید و فقط یک سال مانده به پایان قراردادتان، اکنون زمان جدایی است."کین از زمان ورود به رده‌های جوانان، 278 بار در 434 بازی برای اسپرز گلزنی کرده است؛ از جمله 211 گل در لیگ برتر که او را در رتبه دوم برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر قرار داده است.


کد مطلب: 405887

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405887/پیشنهاد-شگفت-انگیز-رئال-خرید-جانشین-بنزما

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir