به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۰۵۸۸۹

اختلاف جدی توخل و بایرن بر سر ستاره یووه

اختلاف جدی توخل و بایرن بر سر ستاره یووه
گروه ورزشی:به نظر می‌رسد که دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، باعث ایجاد اختلاف جدی بین توماس توخل و مدیران بایرن مونیخ شده است.به گزارش "ورزش سه"، بایرن از مدت‌ها قبل به دنبال یافتن بازیکنی برای پست مهاجم نوک است و گزینه‌های متفاوتی را مدنظر دارد. 

جدایی روبرت لواندوفسکی در پایان فصل گذشته آسیبی جدی به این تیم زد و حالا آنها به دنبال پیدا کردن بازیکنی هستند که بتواند جای خالی این مهاجم تراز اول را پر کند و ضعف آنها در گلزنی را برطرف کند. توخل علاقه زیادی به جذب ولاهوویچ دارد و معتقد است که او تنها راه درست برای حل کردن این مشکل در ترکیب بایرن است که می‌تواند به این تیم برای کسب قهرمانی‌های متعدد در فصل آینده کمک کند.

این در حالی است که مدیران این باشگاه نظر متفاوتی دارند. آنها باور دارند که این بازیکن از توانایی‌های بسیاری برخوردار است اما قیمتی که یوونتوس برای فروش او در نظر دارد بسیار بیشتر از توانایی‌های او است. همین موضوع باعث شده که توخل و مدیران بایرن با اختلاف جدی مواجه شوند و به این مربی آلمانی اعلام شده که ولاهوویچ تنها در صورتی گزینه اصلی این باشگاه خواهد بود که آنها در جذب بازیکنانی چون هری کین، جولین آلوارز یا کولو موانی موفق نشوند. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها