کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکلیف قایدی و محبی با استقلال روشن شد

خبرورزشی , 5 خرداد 1402 ساعت 17:10


گروه ورزشی:در هفته‌ها و ماه‌های گذشته در رابطه با بدهی باشگاه استقلال به دو تیم خارجی موضوع جدایی محبی و قایدی به شکل جدی مورد نظر هواداران استقلال بود. در ابتدای لیگ برتر بیست و دوم محمد محبی از باشگاه سانتا کلارا پرتغال و مهدی قایدی از باشگاه شباب الاهلی امارات با قراردادی قرضی تا تاریخ نهم تیرماه سال ۱۴۰۲ به این تیم پیوستند.

 
در این مدت باشگاه استقلال در دوران مدیرعاملی مصطفی آجورلو و علی فتح الله زاده در پرداخت حق انتقال قرضی این دو بازیکن تاخیرهایی داشت که با شکایت هر دو باشگاه پرتغالی و اماراتی پیگیری شد اما در نهایت بدهی ها ظرف ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۱ و هفته‌های گذشته تسویه شد تا از این بابت مشکلی برای ادامه همکاری این دو بازیکن و شکایت احتمالی وجود نداشته باشد. حالا و با درخشش مهدی قایدی در کنار محمد محبی به عنوان بهترین مهاجمان گلزن تیم استقلال طرفداران این تیم امیدوارند تا هر طور شده آنها برای فصل آینده در خدمت این تیم باقی بمانند.
 
حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت و گویی که با خبرورزشی انجام داد، در ارتباط با نگرانی هواداران برای تمدید قرارداد برخی از بازیکنان ستاره این تیم از جمله مهدی قایدی و محمد محبی گفت: «هواداران در این شرایط بیش از هر چیز به فکر حمایت از تیم باشند. من به آنها قول می‌دهم که صددرصد هر دو نفر این عزیزان را در استقلال نگه می‌داریم».
 
وی افزود: «با اینکه قرارداد آنها قرضی است و در پایان مدت قراردادشان باید به تیم باشگاهی شان برگردند اما شرایطی اتخاذ می‌کنیم که هرگز این اتفاق نیفتد و هر مشکلی هم در این مسیر وجود داشته باشد آن را حل و فصل می کنیم».شنیده ها از باشگاه استقلال نیز حاکی از آن است یکی از درخواست های ساپینتو برای تمدید قراردادش حفظ نفراتی از جمله قایدی محبی در خط حمله این تیم است.


کد مطلب: 405912

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405912/تکلیف-قایدی-محبی-استقلال-روشن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir