به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۰۵۹۲۶
صمیمیت بین ساپینتو و شاگردانش موج می‌زند

امن‌ترین آغوش دنیا برای استقلالی‌ها اینجاست!

امن‌ترین آغوش دنیا برای استقلالی‌ها اینجاست!
گروه ورزشی: سرمربی پرتغالی استقلال با وجود اینکه هنوز مشکلات مالی تیمش حل نشده اما در بالا نگه داشتن روحیه بازیکنان تلاش زیادی انجام داده است. او عزم خود را جزم کرده تا استقلال بتواند در جام حذفی کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد و با خاطره‌ای خوش فصل را تمام کند.
ساپینتو که روحیه‌ای جالب و هیجان‌انگیز دارد، همواره سعی کرده ارتباط صمیمانه‌ای با شاگردانش برقرار کند. او جدا از مسائل مربوط به استاد و شاگردی همیشه رابطه‌اش را با بازیکنان خوب نگه داشته و این را می‌شود از تصاویری که در هر بازی به ثبت می‌رسد متوجه شد.
سرمربی پرتغالی در جریان بازی گذشته تیمش مقابل نساجی هر بازیکنی که تعویض کرد و هر بازیکنی که می‌خواست به زمین بفرستد را در آغوش گرفت تا یک بار دیگر ارتباط صمیمانه‌اش را به رخ بکشد.
جالب این است که ساپینتو بعد از نزدیک به یک سال محبوبیت ویژه‌ای هم نزد بازیکنان استقلال به دست آورده و نفرات آبی‌پوش در داخل زمین سعی دارند همه شرایطی که ساپینتو در نظر دارد را اجرا کنند.
بی‌شک این صمیمیت و همدلی در استقلال برای بازی با پرسپولیس در فینال جام حذفی هم به چشم خواهد آمد. آنها امیدوارند برخلاف لیگ برتر برنده دربی باشند و ضمن کسب یک برد خوب یک جام را به دست بیاورند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها