کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استقلال و پرسپولیس پرتماشاگرترین‌های امسال نیستند

اگر می‌توانید تراکتور را اینجا شکست بدهید!

5 خرداد 1402 ساعت 17:45


گروه ورزشی: آنطور که سایت ترنسفر مارکت اعلام کرده است، تیم تراکتور تبریز که ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهر را استادیوم خانگی خود معرفی کرده با پذیرایی از ۲۶۷ هزار هوادار و ثبت میانگین ۳۳ هزار و ۳۷۵ طرفدار در هر جدال خانگی به عنوان پرطرفدارترین تیم لیگ بیست و دوم ایران شناخته شده است.
اما نکته جالب توجه، حضور سپاهان در رده دوم این جدول است. ورزشگاه نقش جهان اصفهان، با پذیرایی از ۲۵۶ هزار تماشاگر سپاهانی در رده دوم قرار گرفته و بعد از این دو تیم نوبت به سرخابی‌های پایتخت رسیده است.
پرسپولیس در مجموع میزبان ۲۱۸ هزار و ۵۰۰ هوادار خود در مسابقات خانگی و ثبت میانگین ۲۴ هزار و ۲۷۷ تماشاگر بوده است. استقلال نیز با ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ هوادار در رده چهارم قرار گرفته و اختلاف زیادی با تیم‌های بالای دست خود دارد.
البته عوامل بسیار زیادی در کم بودن آمار تماشاگران دخیل است. ابتدا بحث خرابی استادیوم آزادی و عدم اختصاص تمام سکوها به طرفداران و دوم نظرات شورای تامین استان‌ها در برگزاری برخی از مسابقات فصل بدون حضور تماشاگران، همه و همه با‌عث ثبت این آمار شده است.
دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان به ترتیب با ثبت آمار ۸۵ هزار و ۸۰۰ تماشاگر و ۶۶ هزار و ۶۵۵ طرفدار، به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفته‌اند.


کد مطلب: 405931

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405931/اگر-می-توانید-تراکتور-اینجا-شکست-بدهید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir