به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۵۹۴۶
تورس به کینگز لیگ‌ منتقل می‌شود؟

ستاره فولاد و‌ پیشنهاد جذاب از جرارد پیکه!

ستاره فولاد و‌ پیشنهاد جذاب از جرارد پیکه!
گروه ورزشی: روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی فولاد، با پایان یافتن لیگ برتر ایران و در بازگشت به اسپانیا با پیشنهاداتی از جرارد پیکه برای حضور در مسابقاتی که توسط کاپیتان اسبق بارسلونا شکل گرفته، مواجه شده است.
این مسابقات با نام «کینگز لیگ» یا فوتبال هفت نفره از سال ۲۰۲۲ در بارسلونا اسپانیا به صورت رسمی آغاز به کار کرد و به دلیل حضور پیشکسوتان و اسطوره‌های فوتبال اسپانیا به شدت محبوب شده است.
تورس در این خصوص می‌گوید: من هنوز حتی یک بازی کامل کینگز لیگ را تماشا نکرده‌ام چون نتوانسته‌ام. در ایران زمان زیادی داشتم، ولی اینترنت شرایط خوبی نداشت. احتمالاً این لیگ را دوست خواهم داشت چون هیجان انگیز است.
وی در ادامه گفت: هنگامی که می‌خواستم اوساسونا را ترک کنم، نگفتم که به کدام تیم می‌روم و چند روز بعد به ایران رفتم. با این حال دو مرتبه از کینگز لیگ با من تماس گرفتند تا برای این لیگ بازی کنم. آدری برای من در اینستاگرام پیغام گذاشت و از طرف دیگر آن‌ها به من گفتند که ایبای یانوس (استریمر سرشناس اسپانیایی) با اوساسونا تماس گرفته است.
تورس در ادامه حضورش در کینگز لیگ را رد نکرد؛ رقابت‌هایی که با ۱۲ تیم برگزار می‌شود و فصل گذشته آن با قهرمانی ال باریو به پایان رسید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها