کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ناصری: مسافرت بودم و همسایه‌مان به دادم رسید

آتش‌سوزی عجیب در منزل گلر لیگ برتری

5 خرداد 1402 ساعت 18:08


گروه ورزشی: محمد ناصری، دروازه‌بان باتجربه لیگ برتر که فصل گذشته در پیکان توپ می‌زد، روز گذشته با یک حادثه عجیب و تلخ مواجه شد.
در حالی که ناصری بعد از پایان لیگ برتر برای استراحت به مسافرت رفته و در جزیره کیش حضور دارد، خانه‌اش در تهران دچار آتش سوزی شد. ظاهرا اتصالی در سیم‌کشی چراغ‌های سقف کاذب باعث این آتش‌سوزی شده و البته که موضوع با وساطت همسایه‌ها و آتش‌نشانی ختم به خیر شده است.
ناصری درباره این حادثه به خبرنگار ما گفت: «من اکنون در مسافرت هستم؛ همسایه‌هایم متوجه آتش‌سوزی و بوی دود در ساختمان شده بودند و با من تماس گرفتند. سریعا آتش‌نشان‌ها در محل حاضر شدند و می‌خواستند در منزل را بشکنند و آتش را خاموش کنند. از قضا کلید خانه را نزد یکی از دوستانم گذاشته بودم و او سریعا به خانه‌ام رفت و در را باز کرد تا آتش‌نشان‌ها به ماجرا خاتمه بدهند.»
او در پاسخ به این پرسش که آیا ضرر مالی زیادی دیده است، بیان کرد: «خدا را شکر که خودم و خانواده‌ام در منزل نبودیم و آسیب جانی به کسی وارد نشده؛ هنوز به تهران برنگشتم اما بر اساس آنچه دوستانم می‌گویند آتش‌نشان‌ها زود در محل حاضر شدند و آسیب مالی زیادی هم به خانه وارد نشده است.»
1879956


کد مطلب: 405949

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405949/آتش-سوزی-عجیب-منزل-گلر-لیگ-برتری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir