کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان مسابقات انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری

5 خرداد 1402 ساعت 18:08


گروه ورزشی: به نقل از مهر، میثم رضایی اظهار کرد: رقابت‌های دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ بایک سنتر، انتخابی تیم ملی در حالی به کار خود پایان داد که نفرات برتر رده‌های جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان مشخص شدند.
وی افزود: در این رقابت‌ها ۱۱۰ دوچرخه سوار با هم رقابت کردند، افزود: رقابت‌های جوانان و پیشکسوتان به صورت همزمان با هم برگزار شد که در بخش جوانان اول شد و دوم و سوم شدند.
مسئول برگزاری این رقابت‌ها عنوان کرد: مسیر این مسابقات ۶۰ کیلومتر بود که از ابتدای میدان جانبازان تا میدان اول کوثر بصورت رفت و برگشت متوالی برگزار شد.
وی بیان کرد: پوریا یعقوبی از البرز، دانیال فرزانه از لرستان و محمدعدنان شاهباز از قزوین به ترتیب در رده‌های اول تا سوم رده سنی جوانان قرار گرفتند.
رضایی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان حسین عسگری از تهران اول شد، محمد رشیدی از البرز دوم شد و بهنام آرین از همدان نیز سوم شدند.
وی با بیان اینکه مهدی آقاکاشی دوچرخه سوار قزوینی عنوان نخست رده سنی امید این مسابقات را کسب کرد، تاکید کرد: علی لبیب از تبریز و امیرحسین فهیم از قزوین نیز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
این مسئول در پایان یادآور شد: امیر عراقی از البرز، بهروز قاسمیان از گلستان و مرتضی بهرامدخت از کیش نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم رده سنی پیشکسوتان را کسب کردند.


کد مطلب: 405951

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405951/پایان-مسابقات-انتخابی-تیم-ملی-دوچرخه-سواری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir