کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شکست اسطوره‌های بارسا از تیمی با دروازه‌بان 100 کیلویی!

5 خرداد 1402 ساعت 19:05


گروه ورزشی: اسطوره‌های بارسلونا شب گذشته در دیداری دوستانه برابر اسطوره‌های زامبیا که متشکل از بازیکنان حاضر در تیم قهرمان جام ملت‌های آفریقا در سال 2012 بود به میدان رفتند. 
این دیدار دوستانه در ورزشگاه هیروز در لوساکا برگزار شد و 55 هزار هوادار مشتاق برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمده بودند تا از نزدیک شاهد تقابل این دو تیم باشند. هاکاینده هیچیلما، رییس جمهور زامبیا، هم پیش از شروع بازی برای خوشامدگویی در جمع بازیکنان بارسلونا حاضر شد. 
بازیکنانی مثل کوکو، سرخی، گابری، ادمیلسون، مندیتا، خوان کارلوس، کلایورت، ساویولا و همچنین رونالدینیو در این بازی در ترکیب اسطوره‌های بارسلونا حضور داشتند اما نتوانستند مانع از شکست این تیم شوند. 
1879878
بازیکنان تیم اسطوره‌های زامبیا که بعضی از آنها از جمله اموینه، دروازه‎‌بان این تیم، چندان روی فرم نبودند موفق شدند سه گل در این دیدار به ثمر برسانند و در نهایت پیروز میدان شوند. ظاهر دروازه‌بان زامبیا که پس از پایان فوتبالش با اضافه وزن زیادی روبرو شده مورد توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی هم قرار گرفت.
نکته جالب اما شور و شوق تماشاگران از دیدن رونالدینیو بود که با هر بار پا به توپ شدنش فریاد شادی و تشویق سر می‌دادند تا نشان دهند که او هنوز هم از محبوبیت خاصی در بین فوتبال‌دوستان برخوردار است.


کد مطلب: 405977

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405977/شکست-اسطوره-های-بارسا-تیمی-دروازه-بان-100-کیلویی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir