به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۴۰۵۹۷۸

روزنامه‌های انگلیس: بازگشت یونایتد به جمع بزرگان

روزنامه‌های انگلیس: بازگشت یونایتد به جمع بزرگان
گروه ورزشی: منچستریونایتد در بازی معوقه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت. یونایتد در این بازی با نتیجه 4-1 به پیروزی دست پیدا کرد. کاسمیرو، آنتونی مارسیال، برونو فرناندز و مارکوس رشفورد گلزنان میزبان بودند و تنها گل آبی‎‌ها را هم ژائو فلیکس به ثمر رساند.
این هشتمین شکست چلسی فرانک لمپارد طی 10 بازی پس از بازگشت روی نیمکت این تیم بود. همچنین یونایتد با این پیروزی کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را تایید کرد. روزنامه‎‌‎‌های چاپ امروز انگلیس به دیدار بین یونایتد و چلسی توجه ویژه‌ای داشته‌اند:
1879857
روزنامه مترو نقل قولی از لوییس همیلتون با تیتر "من به فراری ملحق نمی‌شوم" منتشر کرده است که به شایعه همکاری این راننده حرفه‌ای با کمپانی معروف پایان می‌دهد. این نشریه همچنین صحبت‌های ژوزه مورینیو علیه تاتنهام و هوادارانش را روی جلد برده است.
1879858
"بازگشت به دوران شکوه" عنوانی است که با شادی اریک تن‌هاخ و کاسمیرو روی جلد دیلی میل چاپ شده است.

1879859
دیلی اکسپرس به نتیجه بازی شب گذشته اشاره داشته و از تیتر "قرمزها امتیازات‌شان را به دست آوردند" استفاده کرده است.
1879860
"نشان دادن مسیر چهار تیم برتر" با عکس کاسمیرو که سکوهای اولدترافورد را نشان می‌دهد روی جلد روزنامه آی اسپورت به چشم می‌خورد.
1879861
استار اسپورت به مصدومیت مچ پای آنتونی برابر چلسی اشاره کرده و با انتشار تصویر این بازیکن تیتر زده: "رنج آنتونی".
1879862
روزنامه تایمز ضمن اشاره به آینده نیمکت تاتنهام که قرار است مائوریسیو پوچتینو را انتخاب کنند از تیتر "بازگشت یونایتد به جمع بزرگان" استفاده کرد.
1879863
پرواز کاسمیرو پس از به ثمر رساندن گل اول مقابل چلسی روی جلد اصلی گاردین بکار گرفته شده و تیتر "یونایتد غیرقابل مهار جایگاهش بین چهار تیم برتر را قطعی کرد" منتشر شده است.
1879864
میرر اسپورت صعود یونایتد به لیگ قهرمانان را به یونایتد به نوعی تبریک گفته و از تیتر "چمدان را ببند" استفاده کرده که نشان بدهد آن‌ها عازم مسابقات اروپایی هستند و از سوی دیگر با دادن رنگ متفاوت به کلمه Case، روی نقش کاسمیرو در نتایج این فصل یونایتد تاکید کرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها