به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۴۰۵۹۷۹

روزنامه‌های اسپانیا: بلینگام در یک قدمی رئال

روزنامه‌های اسپانیا: بلینگام در یک قدمی رئال
گروه ورزشی: رئال مادرید با تجربه از تابستان سال گذشته که موفق نشد نه ارلینگ هالند و نه کیلیان امباپه را جذب کند، این بار پیش از رسیدن پایان فصل دست به کار شده است.
خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار نشریه مارکا تایید می‌کند مدیران دو باشگاه رئال و بروسیا دورتموند پس از دیدار نهایی برای انتقال جود بلینگام به توافق دست پیدا کرده‌اند.
بر اساس ادعای این خبرنگار، قرارداد بلینگام 6 ساله و مبلغ انتقال 100 میلیون یورو با توجه به بندهای پاداش خواهد بود. روزنامه مارکا از همین عنوان برای جلد امروز استفاده کرده، درحالی‌که دیگر روزنامه‌های اسپانیایی هر کدام به موضوع مختلفی اشاره کرده‎‌اند:
1879866
رئال مادرید تمام تلاشش برای جذب جود بلینگام را بکار گرفته و روزنامه مارکا با تیتر "بلینگام نزدیک است" تایید می‌کند که این بازیکن در تابستان امسال به عنوان خرید جدید سفیدها معرفی می‎‌شود.
1879867
روزنامه آ.اس گفت‌وگوی اختصاصی با مکس فرشتپن، قهرمان فرمول یک اسپانیایی را منتشر کرده که با عنوان "آلونسو یک استعداد ناب است" از فرناندو آلونسو به عنوان یک قهرمان باسابقه تمجید کرده است.

1879868
"زوبیمندی یا کیمیش: یکی از این دو تا" روزنامه موندو دیپورتیوو با انتشار تصاویر این دو بازیکن اشاره کرده که بارسلونا تصمیم دارد از بین این بازیکنان یک گزینه را انتخاب کند.
1879869
"آرامش ژول کنده" تیتر بزرگ روی جلد امروز روزنامه اسپورت است. این بازیکن وضعیت آینده خود را روشن کرده و اطمینان می‌دهد که در تابستان امسال به ترک بارسا فکر نمی‌کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها