کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

میلان قهرمان CL شود، موهایم را قرمز و مشکی می‌کنم

5 خرداد 1402 ساعت 19:16


گروه ورزشی: مهاجم میلان از طریق حساب رسمی خودش در یوتیوب با هواداران حرف زد و به بسیاری از سوالات آنها پاسخ داد. از این بازیکن 23 ساله پرسیده شد، سخت‌ترین بازیکنی که روبرویش بازی کرده کیست؟
لیائو 23 ساله جواب داد: «تیاگو سیلوا، یک بازیکن باتجربه که هم قابلیت بالایی دارد و هم فضاها را خوب می‌شناسد. او بازیکن باهوشی است، این کلمه مناسب برای توصیفش است. دانیلو (یوونتوس) هم قوی است.» تیاگو که سابقه بازی در میلان را هم دارد، این فصل از ستاره‌های چلسی بوده است. لیائو این فصل دو بار در دور گروهی لیگ قهرمانان با تیاگو سیلوا روبرو شده است.
لیائو همچنین گفت که اگر به عقب برگردد، هیچ چیزی را در حرفه‌اش تغییر نمی‌دهد. او تاکید کرد: «بالا و پایین‌های خودم را داشته‌ام. ولی همه اینها کمک کرده‌اند تا به عنوان بازیکن و به عنوان یک انسان رشد کنم.»
مهاجم میلان همچنین گفت، پدر و مادرش مهم‌ترین آدم‌های زندگی او هستند اما اگر بخواهد از الگویش در فوتبال نام ببرد، کریستیانو رونالدو را انتخاب می‌کند. البته طبیعی است که وقتی بچه بوده، رونالدینیو، روبینیو و نیمار از بازیکنان محبوبش بوده‌اند.
مهاجم پرتغالی به هواداران میلان یک قول هم داد: «اگر لیگ قهرمانان را بردیم، موهایم را سیاه و قرمز رنگ می‌کنم تا نماینده میلان و شهر میلان باشم.» ستاره روسونری همچنین گفت، چرا همیشه درون زمین لبخند می‌زند: «هرکسی تیک خودش را دارد، راه خودش را دارد تا نشان دهد کاری که دوست دارد را انجام می‌دهد. و من از وقتی که جوانتر بودم، همیشه دندان‌هایم را نشان می‌دادم و عشقم به کاری که انجام می‌دهم را نشان می‌دادم. به همین دلیل است که همیشه می‌خندم، ولی خودم متوجه آن نمی‌شوم، طبیعی اتفاق می‌افتد.»


کد مطلب: 405983

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405983/میلان-قهرمان-cl-شود-موهایم-قرمز-مشکی-می-کنم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir