به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۰۵۹۸۷
شعبده‌باز جادو را از دست نداده

رونالدینیو با پیراهن بارسا دریبل می‌کند!

رونالدینیو با پیراهن بارسا دریبل می‌کند!
گروه ورزشی: رونالدینیو همراه تیم اسطوره‌های بارسلونا در یک بازی خیریه مقابل اسطوره‌های زامبیا که سال 2012 قهرمان جام ملت‌های آفریقا شده بودند، به زمین رفت. ستاره برزیلی که تازه 43 ساله شده است، در این مسابقه خیلی روشن نشان داد که هنوز جادویش را حفظ کرده و شاهد آن هم دریبلی بود که در دقیقه 55 زد.
در این صحنه رونالدینیو با چند حرکت نمایشی، مدافع حریف را فریب داد و سپس توپ را از میان پاهای او رد کرد تا صحنه‌ای زیبا شکل بگیرد. نمایش درخشان او، خاطره فصل 6-2005 را زنده کرد که یکی از بهترین فصل‌هایش در بارسا را تجربه کرد و با این تیم قهرمان اروپا شد.
این مسابقه خیریه در زامبیا و در حضور 55 هزار تماشاگر برگزار شد و هدف از آن، کمک به صنعت گردشگری زامبیا بود. قبل از بازی هم هیچیلما، رییس‌جمهور زامبیا، به بازیکنان بارسا خوش‌آمد گفت. در این مسابقه، هر بار که پای رونالدینیو به توپ می‌خورد، صدای تشویق تماشاگران بلند می‌شد.
در نهایت بارسا این بازی دوستانه را 3 بر صفر باخت، اگرچه روند بازی جور دیگری بود و بارسا بر زمین مسلط بود و چندین و چند فرصت گلزنی هم ایجاد کرد.
برای بارسا در این دیدار آنگوی، گوی‌کوچه‌آ، دهو، کوکو، سرخی، گابری، ادمیلسون، مندیتا، جیووانی، ساویولا و رونالدینیو به زمین رفتند و گازمان، میگل سولر، خوان کارلوس، جوفره ماتئو، تورتولرو، کلایورت و اوکونو وو نیز به مرور در جریان بازی پا به مسابقه گذاشتند.
1879942
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها