به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۴۰۵۹۸۹
کارشناس فوتبال عربستان:

تاثیر رومارینیو و تالیسکا از رونالدو بیشتر است

تاثیر رومارینیو و تالیسکا از رونالدو بیشتر است
گروه ورزشی: رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ عربستان فردا در شرایطی برگزار خواهد شد که الاتحاد که با 66 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و به دنبال پیروزی برابر الفیحا و افزایش امتیاز خود با نزدیک‌ترین رقیبش (النصر 63 امتیازی) است. در مقابل النصر نیز تلاش خواهد کرد تا شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی حفظ کند.
سلطان اللحيانی، کارشناس فوتبال عربستان، در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی درباره مسابقات این هفته لیگ این کشور گفت: الفیحا به شکلی متفاوت در مقابل رقبای خود ظاهر می‌شود و با تکیه بر عناصر دفاعی، در ضدحملات بسیار قوی ظاهر می‌شود.
وی افزود: الاتحاد نیز با همین سبک بازی خواهد کرد و در نیمه دوم مسابقات عقب نشینی می‌کند. به همین دلیل در صورت پیش افتادن الفیحا در نتیجه، بازی برای الاتحاد سخت می‌شود.
این کارشناس فوتبال سپس درباره تقابل النصر و الاتفاق گفت: با توجه به نتایج ضعیف الاتفاق در هفته‌های اخیر و همچنین قدرت هجومی النصر، به طور قطع شانس النصر برای پیروزی در این مسابقه بیشتر خواهد بود.
او در مورد عملکرد رومارینیو، تالیسکا، بانگا و رونالدو، چهار بازیکن خارجی شاغل در لیگ عربستان اظهار داشت: باید بگویم تاثیر رومارینیو و تالیسکا از کریستیانو رونالدو بیشتر است. رونالدو یک بازیکن باارزش و بزرگ برای لیگ عربستان است، اما تاثیرگذاری رومارینیو و تالیسکا بیشتر است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها