کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازگشت لالیگا به دوران قبل از مسی و رونالدو

در لالیگا با کمتر از 30 گل پی‌چی‌چی شوید!

5 خرداد 1402 ساعت 19:24


گروه ورزشی: در فصل 16-2015 نبردی فوق‌العاده جذاب در لالیگا بر سر پی‌چی‌چی شکل گرفت. مسی، لوییس سوارز و نیمار هر چه سر راه خود می‌دیدند را خرد می‌کردند و یکی از مهلک‌ترین مثلث‌های تاریخ فوتبال را شکل دادند و در مادرید رونالدو، بنزما و بیل باعث هیجان و خوشحالی هواداران رئال در لالیگا و به ویژه مسابقات اروپایی شده بودند.
نبرد در حالی به پایان رسید که لوییس سوارز (40 گل) پی‌چی‌چی را برد، جلوتر از رونالدو (35)، مسی (26)، نیمار (24)، بنزما (24)، گریزمان (22) و بیل (19). امروز آن شش نفری که آقای گل نشدند، می‌توانستند با آمار آن سال بخت زیادی برای بردن این جایزه داشته باشند.
از میان آن هفت شگفت‌انگیزی که دروازه رقبا را به راحتی باز می‌کردند، فقط دو مهاجم فرانسوی باقی مانده‌اند و بقیه به دلایل مختلف، بسیار دور از اسپانیا هستند. البته این امید وجود دارد که مسی دوباره برگردد.
حالا لالیگا با مشکل پایین بودن نرخ گلزنی دست و پنجه نرم می‌کند، اتفاقی که در هفته‌های اخیر بیشتر به چشم آمده است. به این ترتیب، از آقای گلی لوییس سوارز در 16-2015 با 40 گل به روبرت لواندوفسکی رسیده‌ایم که در دو هفته مانده به پایان لالیگا، با 23 گل نفر اول است. بنزما (18)، خوسلو (16) و موریکی (14) در تعقیب او هستند.
نه تنها تعداد گل‌ها کاهش یافته، بلکه تعداد مدعیان کفش طلا هم کم شده است. به نظر نمی‌رسد کسی اصلا رقیب مهاجم لهستانی بارسا باشد. خلاصه کلام اینکه لالیگا نه تنها گل‌ها را از دست داده (در مقایسه با فصل‌های قبل، گل‌های کمتری زده می‌شود) بلکه گلزنان درجه یک را هم از دست داده و به ندرت کسی را جانشین آنها کرده است.
فقط لواندوفسکی آمده. نه وینیسیوس، رونالدو می‌شود و نه رافینیا، مسی. حالا واقعیت حاکم بر لالیگا تغییر کرده و از مسی، رونالدو، نیمار به انس اونال، موریکی و خوسلو رسیده است.


کد مطلب: 405990

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405990/لالیگا-کمتر-30-گل-پی-چی-چی-شوید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir