به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۰۵۹۹۳

دوگانه برای پرسپولیس یا تقسیم غنایم فصل با استقلال؟

دوگانه برای پرسپولیس یا تقسیم غنایم فصل با استقلال؟
گروه ورزشی: محمد برزگرٰ مدافع سال‌های دور پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس برابر هوادار و صعود به فینال جام حذفی فوتبال ایران، اظهار کرد: پرسپولیس در این فصل بازی‌های خوبی را انجام داد و با شایستگی‌ به قهرمانی رسید و یک قهرمانی پاک به دست آورد. این یک قهرمانی ارزشمند بود. من به عنوان یک پرسپولیسی واقعا خوشحالم و این تیم باعث افتخار ما است. همه این‌ها حاصل زحمات کادر فنی و بازیکنان بود. الان هم تیم با اقتدار به فینال جام حذفی رسیده و این شانس را دارد که دوباره دبل (کسب دوگانه) کند و هواداران را بیشتر خوشحال کند.
هواداران از بازی پرسپولیس لذت می‌برند
وی افزود: شرایط پرسپولیس واقعا خوب است و این تیم واقعا فوتبال زیبایی بازی می‌کند. تیم هم از نظر مباحث تاکتیکی هم در مباحث فردی واقعا عملکرد خوبی دارد که باعث شده هواداران از فوتبال لذت ببرند. با وجود اینکه تیم در مقاطعی از فصل دچار مشکل شد و نتایج دلخواه را نمی‌گرفت اما خیلی زود به بازی‌ها برگشت و توانست با درایت کادر فنی و بازیکنان بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد و در نهایت با شایستگی به قهرمانی برسد.
اهداف متفاوت پرسپولیس و استقلال
مدافع چپ سابق پرسپولیس درباره مصاف پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی هم گفت: بازی بسیار حساسی را شاهد خواهیم بود. بازی‌های استقلال و پرسپولیس همیشه حساس هستند و حالا هم که این بازی قرار است در فینال جام حذفی برگزار شود، حساسیت دو چندان شده است. از طرفی پرسپولیس یک جام گرفته و می‌خواهد با پیروزی در این بازی دبل کند، از طرف دیگر استقلال جامی نگرفته و می‌خواهد با کسب جام حذفی دست خالی فصل را به پایان نبرد. دو تیم انگیزه زیادی دارند واین موضوع  بازی را جذاب خواهند کرد. من فکر می کنم از همان ابتدا دو تیم برای برد وارد زمین شوند و این موضوع باعث شود که بازی جذابی ببینیم.
برزگر درباره مصاف پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی در سال ۷۸ که با برتری و قهرمانی پرسپولیس تمام شد گفت: آن دیدار اولین بازی من برای پرسپولیس بود. واقعا بازی حساس و سختی بود اما آقای پروین به خوبی تیم را هدایت می‌کردند و اجازه نمی‌داند که استرس روی تیم تاثیر بگذارد. در آن دیدار من عملکرد خوبی داشتم و در نهایت با گل‌های مهدی هاشمی‌نسب و افشین پیروانی برنده بازی شدیم و به قهرمانی جام حذفی رسیدیم.
پرسپولیس ۱-۰ داربی را می‌برد
او در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌ او از داربی ۱۰۱ چیست گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس بازی را یک بر صفر ببرد و به قهرمانی برسد. البته همانطور که گفتم فکر می‌کنم بازی زیبا و جذابی  را شاهد باشیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها