به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۱۳۶

لاپورتا: بارسلونا تمام زندگی من بود!

لاپورتا: بارسلونا تمام زندگی من بود!
گروه ورزشی:خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، در پنجاهمین سالگرد عضویتش به عنوان هوادار رسمی این تیم از احساسش به بارسا صحبت کرد.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در آخرین دیدار این فصل در نوکمپ به مصاف مایورکا خواهد رفت و امیدوار است که هوادارانش را در این بازی با کسب سه امتیاز خوشحال کند. 

لاپورتا امسال پنجاهمین سالگرد عضویتش به عنوان هوادار رسمی بارسلونا را جشن می‌گیرد. او با شماره عضویت 12588 مدت‌ها پیش از آن هوادار بارسا بوده اما پدرش در سال 1973 اقدام به ثبت نام او کرده است.او در گفتگو با موندو دیپورتیوو اظهار داشت:« این خاطرات هرگز از یاد نمی‌روند. من از زمانی که چهار ساله بودم برای تماشای بازی بارسا می‌آمدم. عادت داشتم همیشه با پدربزرگم بیایم و روی زانوی او بنشینم. وقتی ورزشگاه خیلی پر بود یا وقتی شروع به بزرگ شدن کردم، روی پله‌ها می‌نشستم.»

رییس بارسلونا با اشاره به عشق و احساساتی که در سال‌های قبل بین هواداران در جریان بود گفت:« برای طرفداران نسل من اینطور بود که زندگی ما به نتیجه دیدارهای بارسا بستگی داشت چون این تیم زندگی ما بود. ما همیشه به نوکمپ می‌آمدیم چون احساس می‌کردیم بازیکنان به حمایت ما نیاز دارند.

حتی وقتی 18 یا 19 ساله شدیم با ماشین به والنسیا، ساراگوسا، مادرید و پامپلونا می‌رفتیم. یک بار وقتی جوان بودیم با رافا یوسته و چند دوست دیگر به شهر یوسته رفتیم. یوهان کرویف سرمربی بود. پس از بازی با سرعت به سمت جایی که ماشین را پارک کرده بودیم برگشتیم تا نشست خبری کرویف را گوش کنیم. بازی تا وقتی به حرف‌های یوهان گوش نمی‌دادیم تمام نمی‌شد.»

لاپورتا درباره دشواری نشستن در جایگاه ویژه و تماشای بازی اضافه کرد:« دلم برای آزادی‌ای که روی سکو داشتم تنگ شده است. یا برای دیدن بازی با دوستانم. در جایگاه ویژه بیشترین مسئولیت را دارید و باید به عنوان رییس باشگاه رفتار کنید. شرایط بسیار متفاوت است.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها