به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۰۶۴۲۶

گالتیه:حقم است فصل بعدهم در پی‌اس‌جی بمانم

گالتیه:حقم است فصل بعدهم در پی‌اس‌جی بمانم
گروه ورزشی:کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که شایستگی این که برای فصل دوم هم روی نیمکت این تیم بنشیند را دارد.به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته با تساوی 1-1 برابر استراسبورگ توانست قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه را قطعی کند. 

این تیم در طول این فصل با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو شد و طبق معمول از رقابت‌های لیگ قهرمانان هم کنار رفت تا انتقادهای بسیاری از عملکرد آنها از سوی رسانه‌ها، کارشناسان و هواداران مطرح شود. با این حال، گالتیه از نمایشی که تیمش در طول فصل ارائه کرده راضی به نظر می‌رسد و معتقد است که باید فرصت این که در فصل آینده هم روی نیمکت پی اس جی بنشیند را داشته باشد. 

او در این باره به خبرنگاران گفت: «من شایستگی این که فصل دوم هم در پاری سن ژرمن بمانم دارم. بار دیگر این موضوع را تکرار می‌کنم چون هیچکس دوست ندارد آن را بشنود اما این فصل بسیار خاص بود. ما در بدترین شرایط ممکن توانستیم صدرنشینی را حفظ کنیم. باید به بازیکنانم که تسلیم نشدند ادای احترام کنم. من بسیار خوشحال هستم و اصلا دوست ندارم این جام را کم اهمیت بدانیم.»این اظهارات در حالی مطرح شده که شایعاتی بسیاری درباره مذاکرات مدیران پی اس جی با گزینه‌های متفاوت از ژوزه مورینیو گرفته تا لوئیز انریکه برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها