به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۰۶۴۲۸
کروس:

از دیروز حس می‌کنم آسنسیو از رئال می‌رود

از دیروز حس می‌کنم آسنسیو از رئال می‌رود
گروه ورزشی:تونی کروس، هافبک رئال مادرید، مدعی شده که احساسش به او می‌گوید که شاید مارکو آسنسیو در این باشگاه نماند.به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بسیاری از بازیکنان رئال مادرید در انتهای فصل جاری به پایان خواهد رسید و این باشگاه هنوز خبری درباره تمدید قراردادها منتشر نکرده است.

ادامه حضور بعضی از بازیکنان در رئال از جمله کروس، لوکا مودریچ و کریم بنزما قطعی به نظر می‌رسد اما بازیکنان دیگری مانند آسنسیو، ناچو و دنی سبایوس از شرایط متفاوتی برخوردار هستند. پیش از این گفته شده بود که مدیران رئال پیشنهادی را به آسنسیو ارائه کرده‌اند و او هم قصد دارد این پیشنهاد را بپذیرد اما در چند روز اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال پیوستن این بازیکن به پاری سن ژرمن منتشر شد که نشان می‌داد شانس ترک سانتیاگو برنابئو توسط او بسیار زیاد است. 

کروس پس از پایان بازی شب گذشته و پیروزی برابر سویا در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «آینده ناچو، آسنسیو و سبایوس؟ پاسخ دادن به این سوال دشوار است. ما زیاد در این باره حرف نمی‌زنیم. از روز گذشته این احساس را دارم که شاید شرایط برای آسنسیو جواب ندهد. درباره ناچو و سبایوس هیچ نظری ندارم. شاید احساسی داشته باشم اما نظری ندارم.»بسیاری از رسانه‌ها خبر داده بودند که آسنسیو به دنبال فرصت بیشتری برای بازی و حضور در ترکیب اصلی است و این مهم‌ترین دلیل او برای جدایی احتمالی از رئال خواهد بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها