به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۴۷۳

تیم ساپینتو زخم خورده و خطرناک است

تیم ساپینتو زخم خورده و خطرناک است
گروه ورزشی:مربی اسبق پرسپولیس گفت: بدون شک بازی این هفته پرسپولیس مقابل استقلال یکی از حساس ترین دربی های همۀ این سالها خواهد بود با این تفاوت که این بازی نباید مساوی داشته باشد. ناصر ابراهیمی مربی اسبق باشگاه پرسپولیس درباره دربی حساس فینال جام حذفی اظهار داشت: مهمترین اتفاقی که باعث می شود این دربی حساسیتش بیشتر از همه باشد در میان بودن بحث قهرمانی است. البته با توجه به اینکه فینال یک تک بازی حذفی است هیچ یک از دو تیم نمی توانند به سراغ مساوی بروند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده است. به همین خاطر مطمئنم پرسپولیس در این بازی دست برتر را دارد.
 
 
وی افزود: با در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه در تیم یحیی گل محمدی کفه به سود تیم پرسپولیس کاملاً سنگینی می‌کند و حتم دارم با حضور دروازه بانی به نام علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس این تیم از حالا برنده دربی است.بازیکن قدیمی فوتبال کشورمان درباره حریف پرسپولیس در فینال جام حذفی اضافه کرد: درباره استقلال باید بگویم این تیم از نظر قوای تهاجمی یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر به شمار می رود. نکته بارز در شکل حملات تیم استقلال این است که آنها از یک نقطه یا یک جناح به خط دفاع حریف حمله نمی‌کنند بلکه یک مرتبه از جهات مختلف حریفشان را تحت تأثیر قرار می‌دهند.
 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: البته با وجود هافبک های دفاعی مثل میلاد سرلک و سروش رفیعی که جلوی گولسیانی و پورعلی‌گنجی بازی می‌کنند نگرانی از این بابت نیست. آنها در تخریب حملات هافبک‌های استقلال در دربی برگشت نشان دادند که به خوبی از پس این کار بر می آیند. اما به هر حال انگیزه های تیم استقلال را هم نمی‌توان برای دربی نادیده گرفت.

وی اضافه کرد: تیم ساپینتو بابت دربی برگشت زخم خورده است. آنها می خواهند شکست بازی آخر را تلافی کنند. البته پرسپولیس هم یک تیم کاملا پخته، با تجربه و با برنامه است. خوشبختانه کادر فنی پرسپولیس پر از مربیان کاربلد و کارکشته جام جهانی رفته است. آنها خودشان خوب می‌دانند که در چنین بازی باید چطور مقابل یک تیم هجومی بازی کرد ولی به طور کلی نمی توان نسبت به مثلث خط حمله استقلال بی‌تفاوت بود.

ابراهیمی همچنین درباره اینکه استقلالی ها اعلام کرده‌اند داور خارجی برای دربی بهتر از داور ایرانی است گفت: به جای این همه اصرار در رابطه با به خدمت گیری داور خارجی برای دیدار دربی بهتر است به فکر آوردن کمک داور ویدیویی باشیم. تا زمانی که VAR در فوتبال ما نیست این همه مشکل به وجود می آید.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: داوران فوتبال ایران با این همه مشکل در حال انجام کاری هستند که خیلی سخت است اما اگر ما بخواهیم با حرف زدن درباره داور خارجی ارزش کار آنها را هم پایین بیاوریم این دیگر بدتر است. بهتر است به جای این حرف ها از مسئولان فدراسیون بخواهیم VAR را هرچه سریع تر بیاورند تا این مشکلات به وجود نیاید و حق به حقدار برسد.

ابراهیمی در پایان صحبت‌هایش در ارتباط با نتیجه دربی فینال جام حذفی گفت: قطعاً شایسته ترین تیم برای کسب این عنوان پرسپولیس است. این تیم در لیگ برتر هم با بیشترین امتیاز قهرمان شد و فکر می کنم با توجه به انگیزه های کادر فنی و بازیکنان برای تکرار دوباره قهرمانی در جام حذفی این تیم لایق‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: ناصر ابراهیمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها