به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۰۶۵۷۷

زرافه به یک قدمی شیر رسید و پا پس نکشید

زرافه به یک قدمی شیر رسید و پا پس نکشید
گروه فیلم: زرافه یک حیوان بزرگ و قد بلند است و در برابر بسیاری از حیوانات شکارچی مانند شیر، با قد بلند خود می تواند حملات را خنثی کند. همچنین، زرافه دارای یک گردن بلند است که می‌تواند به راحتی از آن برای ضربه زدن به شیر استفاده کند.
 
 
به گزارش فرارو،علاوه بر این، زرافه اغلب در مناطقی با پوشش گیاهی فراوان زندگی می‌کنند و به دلیل قد بلند خود می‌توانند به راحتی دشمنان را ببینند و فرار کنند. به علاوه، زرافه‌ها به طور معمول در گروه‌های بزرگ زندگی می‌کنند و می‌توانند با یکدیگر در برابر حملات شکارچیان ایستادگی کنند.
 
به طور کلی، شیر یک حیوان شکارچی است و زرافه یک حیوان گیاهخوار است. بنابراین، این دو حیوان در طبیعت دشمنی مستقیمی بر سر قلمرو و طعمه ها با یکدیگر ندارند و به طور معمول فقط در شرایط خاصی شیر به زرافه حمله می کند.
 
 با این حال، همیشه ممکن است شرایط خاصی وجود داشته باشد که زرافه نیز از شیر بترسد، مانند این که شیر در شرایطی قوی‌تر از زرافه باشد و یا زرافه احساس کند که در برابر شیر بی دفاع است. اما در اکثر موارد، زرافه از شیر نمی‌ترسد.در این ویدئو نیز می بینیم که زرافه بدون هیچ ترسی به یک متری شیر می رسد و مشغول آب خوردن می شود. البته وقتی تعداد شیرها زیاد می شود آن ها به زرافه حمله می کنند. اما پس از چند متر تعقیب و گریز دست از حمله می کشند.
.....
برچسب ها: حیات وحش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها