به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۴۰۶۶۳۸

اولین خرید تابستانی بارسا دارد نهایی می‌شود

اولین خرید تابستانی بارسا دارد نهایی می‌شود
گروه ورزشی:بارسلونا بر سر انتقال روبن نِوِس، کاپیتان ولورهمپتون با این باشگاه به توافق رسیده و هافبک پرتغالی در روزهای آینده به طور رسمی به غول کاتالان خواهد پیوست.به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سخت به دنبال تقویت خط میانی تیمش است و طبق گزارش روزنامه آس، چاپ مادرید، هر سه طرف درگیر در ماجرا به توافق رسیده‌اند و نوس در ازای 26 میلیون پوند به بارسا خواهد رفت.

گفته می‌شود ژاوی درباره خریدن این بازیکن 26 ساله کمی دچار تردید است اما خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا و ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های نوس این انتقال را پیش می‌برند.پیش‌بینی می‌شود در صورت پیوستن نوس به بارسا، فرانک کسیه تنها بعد از یک فصل حضور در نوکمپ، از بارسلونا جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد. نوس بعد از شروع حرفه‌اش در پورتو، در سال 2017 به ولورهمپتون پیوست و در باخت 5 بر صفر دیروز برابر آرسنال، به عنوان ذخیره به میدان رفت، بازی که می‌تواند آخرین حضور او با پیراهن ولوز در زمین باشد.

ستاره پرتغالی 253 بازی برای ولوز انجام داده و 30 گل به ثمر رسانده است. او ابتدا با این تیم در چمپیونشیپ بود و سال 2018 با آنها به لیگ برتر صعود کرد. البته نوس تنها هافبکی نیست که بارسا به دنبال جذبش است و ایلکای گوندوغان که قراردادش با منچسترسیتی به پایان رسیده نیز از اهداف مهم باشگاه است.اینیگو مارتینز، مدافع آخر اتلتیک بیلبائو و لیونل مسی، ستاره پی‌اس‌جی که هر دو در تابستان بازیکن آزاد می‌شوند نیز از دیگر اهداف بارسا در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهند بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها