به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۰۶۸۱۴

بوفالودر نبرد مرگ و زندگی ۱۰شیر‌ را مغلوب کرد

بوفالودر نبرد مرگ و زندگی ۱۰شیر‌ را مغلوب کرد
گروه فیلم: یک بوفالو تنها از شیر‌ها پیشی می‌گیرد و با استفاده از رودخانه پر از تمساح به نفع خود از حمله تمام گله شیر‌ها جان سالم به در می‌برد.به گزارش فرارو،آنتونی بریتز که این صحنه باورنکردنی را در پارک ملی کروگر ثبت کرده است می‌گوید یک بوفالو تنها بود که برای نوشیدن آب به رودخانه آمده بود. شیر‌ها شروع به تعقیب او کردند، اما از خوش شانسی بوفالو آن‌ها را دید و حمله کرد. شیر‌ها جوان و کاملاً بی‌تجربه بودند، آن‌ها فاصله خود را حفظ کردند.
 
شیر‌های جوان اعتماد به نفس در شکار را از مشاهده و تقلید از شکارچیان کارکشته در گله خود می‌آموزند. آن‌ها مهارت‌های حیاتی مانند تعقیب بی‌صدا از میان چمن‌های بلند، کمین‌های گروهی استراتژیک و زمان‌بندی دقیق را به دست می‌آورند. همه این‌ها شیر‌ها را قادر می‌سازد تا توانایی تجزیه و تحلیل و سازگاری با رفتار‌های مختلف طعمه را توسعه دهند.
 
بوفالو به امید فرار از شیر‌ها به رودخانه دوید. در این مرحله شیر‌ها کمی گیج و متعارض ماندند که چه کاری باید انجام دهند. بوفالو متوجه شد که اگر فقط در قلمرو تمساح بایستد، زنده نمی‌ماند، بنابراین به سمت رودخانه رفت.
شیر‌ها شکست خود را پذیرفتند و شروع به نوشیدن آب کردند. تقریباً می‌توانستید نقش برجسته را روی صورت بوفالوی پیر مشاهده کنید. شاید شیر‌ها هم به اندازه کافی شجاع نبودند که از آب آلوده به کروکودیل عبور کنند و بوفالو را شکار کنند.
....
برچسب ها: حیات وحش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها