به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۰۶۸۴۴

استقلال دربی را ببرد بازی تکرار می‌شود

استقلال دربی را ببرد بازی تکرار می‌شود
گروه ورزشی: در صورتی که در بازی روز چهارشنبه پرسپولیس پیروز و قهرمان شود بازی سوپر جام برگزار نمی شود، چون هم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده است و هم قهرمان جام حذفی و طبق قانون بازی سوپر جام برگزار نمی شود. اما اگر در بازی چهارشنبه شب استقلال برنده شود، این تیم به عنوان قهرمان جام حذفی در سوپر جام با پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر بازی خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، فصل گذشته سوپر جام بین استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی قهرمان جام حذفی در کرمان و بعد از هفته یازدهم برگزار شد که تیم استقلال با گل امیر ارسلان مطهری تیم مازنی را یک بر صفر شکست داد و قهرمان شد. این بار بر اساس خبرهای رسیده از سازمان لیگ، این سازمان تلاش خواهد کرد، بازی سوپر جام را یک هفته پیش از شروع بازی های لیگ برتر که احتمالا ۱۰ یا ۱۱ مرداد ماه خواهد بود، برگزار کند.

متاسفانه بعد از گذشت سال ها هنوز زمان برگزاری سوپر جام در تقویم فوتبال ایران نهایی نشده است و سازمان لیگ بعد از نظر خواهی از تیم های قهرمان این مسابقه را برگزار می کند. طبیعتا زمانی برگزاری این مسابقه به خود نظم می گیرد که در تقویم فوتبال ایران گنجانده شده و یا به عبارت ساده تر سازمان لیگ تقویم برگزاری این بازی را نهایی کند. به طور مثال بگوید؛ هر فصل سوپر جام یک هفته پیش از شروع بازی های لیگ برتر برگزار می شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها