به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۰۶۸۶۱

خداحافظی فن درسار از آژاکس:دیگر خسته شدم

خداحافظی فن درسار از آژاکس:دیگر خسته شدم
گروه ورزشی:ادوین فن درسار، مدیر آژاکس، اعلام کرد که دیگر قصد ندارد به همکاری با این باشگاه ادامه دهد.به گزارش "ورزش سه"، فن درسار از سال 2016 مدیریت اجرایی باشگاه آژاکس را برعهده داشت و با این تیم به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد. 

این ستاره سابق منچستریونایتد حالا تصمیم گرفته که از این پست کناره‌گیری کند و پس از فصل سختی که آژاکس پشت سر گذاشت، این باشگاه را ترک کند. او در طول یک سال و نیم اخیر با انتقادهای زیادی مواجه شده و بسیاری او را مقصر افت فنی این تیم می‌دانند چون اجازه جدایی مارک اورمارس به عنوان مدیر ورزشی و اریک تن‌هاخ که هدایت آژاکس را برعهده داشت داده است.

آژاکس روز یکشنبه با باخت برابر اف سی توئنته در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ هلند قرار گرفت تا بدترین عملکرد در طول 14 سال اخیر را داشته باشد. فن درسار با اعلام خبر کناره‌گیری‌اش از مدیریت آژاکس گفت:« پس از تقریبا 11 سال حضور در هیئت مدیره، خسته هستم. ما اتفاقات بسیار خوبی را تجربه کردیم اما شرایط بسیار سختی را هم پشت سر گذاشتیم. از تمام افرادی که در طول دومین دوره حضورم در آژاکس با آنها دیدار داشتم و در کنارشان کار کردم به خاطر تمام چیزهایی که به دست آوردیم و تجربه کردیم سپاسگزارم. حالا نیاز دارم کمی فاصله بگیرم، استراحت کنم و کارهای دیگری انجام دهم. این که بخواهم در چنین شرایطی درباره آینده این باشگاه زیبا تصمیم بگیرم حس خوبی نداشت. بنابراین تصمیم گرفتم همین جا کنار بروم.»

پی‌یر ارینگا، رییس هیئت مدیره آژاکس، در واکنش به این اتفاق اظهار داشت:« ما می‌خواستیم ادوین بماند اما تصمیمش را گرفته بود و ما باید به آن احترام بگذاریم. فصل گذشته نتوانست شرایط خوب آژاکس تحت مدیریت او را نشان دهد. این باشگاه موفقیت‌های بسیاری داشته و رشد کرده است. ادوین تا ماه آگوست برای مشاوره در زمینه نقل و انتقالات در کنار ما خواهد بود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها