به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۰۶۸۶۲

پیام ناراحت‌کننده همسر گلر PSG: تنهایم نگذار!

پیام ناراحت‌کننده همسر گلر PSG: تنهایم نگذار!
گروه ورزشی:همسر سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، پیامی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نگرانی‌ها درباره حال او را افزایش داد.به گزارش "ورزش سه"، ریکو چند روز قبل در هنگام اسب‌سواری در اسپانیا از اسب سقوط کرد و ضربه شدیدی به سرش وارد شد. 

کادر پزشکی فورا وارد عمل شدند و او را به بیمارستان منتقل کردند اما از آن زمان تا به حال هنوز بهبودی در حال این بازیکن ایجاد نشده است. هرچند پزشکان در بیمارستانی در سویل که این بازیکن در آن بستری است می‌گویند تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند. آلبا سیلوا، همسر این بازیکن، دوشنبه شب پیامی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که گمانه‌زنی درباره شرایط وخیم ریکو را افزایش داده و بسیاری را نگران کرده است. 

او در این پیام نوشت:« از شما به خاطر تمام عشقی که به ما داشتید، ممنونم. سرخیو افراد زیادی را دارد که برایش دعا کنند و او بسیار قوی است. من کلامی برای توصیف احساسی که دارم پیدا نمی‌کنم.»

او ساعتی قبل هم پیامی نگران کننده را منتشر کرد:« من را تنها نگذار، عشق من! به خدا قسم می‌خورم که طاقت چنین چیزی را ندارم. نمی‌دانم چطور باید بدون تو زندگی کنم. ما بسیار دوستت داریم.»کارلوس سوله، هم تیمی او در پاری سن ژرمن، به همراه په‌په کاسترو، رییس باشگاه سویا، روز گذشته برای ملاقات با ریکو در بیمارستان حاضر شدند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها