به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۰۶۸۶۴

کوین روی سکوها، او لیست را پر نمی کند

کوین روی سکوها، او لیست را پر نمی کند
گروه ورزشی:کوین یامکا برای بازی روز چهارشنبه در لیست قرار نمی گیرد و از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد.به گزارش "ورزش سه"، کوین که در بازی با پرسپولیس و در هفته بیست و هفتم به دلیل برخورد با مهدی عبدی مصدوم شده بود، تصور می شد با دربی حذفی بار دیگر به ترکیب تیم برگردد اما به نظر می رسد، هنوز آماده بازی نیست و این چند روز به این بهانه به تهران برگشت تا در مسابقه پایانی در کنار هم تیمی هایش باشد و در صورت پیروزی استقلال در جشن قهرمانی شرکت کند.

حضور او در لیست استقلال یکی از جاهای خالی را پر می کند، بدون اینکه منفعتی برای تیم داشته باشد و ریکاردو ساپینتو نمی خواهد فرصت بازی در این دیدار مهم را از یکی از بازیکنان استقلال بگیرد. کوین در روزهای اخیر به طور انفرادی تمرین کرده و این بدین معنی است که قادر به همراهی استقلال در بازی روز چهارشنبه نیست. به خصوص که امروز آخرین تمرین استقلال پیش از دیدار با پرسپولیس یک تمرین سبک خواهد بود.

با مصدومیت کوین  و عدم حضور رضا میرزایی در اردوی تیم صالح حردانی تنها بازیکن استقلال در پست مدافع راست خواهد بود و در صورت مصدومیت احتمالی این بازیکن احتمالا ریکاردو ساپینتو از امید حامدی فر در این پست استفاده خواهد کرد. امید حامدی فر در بازی با تراکتور برای دقایقی در این پست بازی کرد و حتی به آرش رضاوند پاس گل داد.
برچسب ها: کوین یامگا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها