به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۰۶۸۶۷

عشق و زندگی من پرسپولیس است

عشق و زندگی من پرسپولیس است
گروه ورزشی:سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی گذشته ناراحتی ما به دلیل عدم حضور هواداران بود وگرنه عشق و زندگی من پرسپولیس است. افشین پیروانی در حاشیه جلسه هماهنگی فینال جام حذفی گفت: در جلسه امروز تصمیمات خاصی گرفته نشد و مثل گذشته بود. ان‌شاءالله که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و جشن قهرمانی دوم‌مان را مقابل هواداران‌مان برگزار کنیم. یک بحثی بود که در بازی قبلی گل زدیم و من خوشحالی نکردم.

باید بگویم عشق و زندگی‌ام پرسپولیس است. ما ناراحت بودیم، چون در بازی بعد از قهرمانی‌مان بدون هوادار بازی می‌کردیم. متأسفانه جایی که در سکوت است بازی می‌گذاریم! اگر استادیوم استاندارد نیست چرا بازی را برگزار می‌کنند؟! امیدوارم برای فصل آینده طبق استاندارد بین‌المللی جلو برویم. ان‌شاءالله که بتوانیم در فینال هم بازی خوبی انجام دهیم و دومین قهرمانی‌مان را برای هواداران رقم بزنیم.وی در واکنش به این موضوع که فینال جام حذفی بیش از اندازه حساس شده است، گفت: از نظر ما مهم‌ قهرمان شدن و پیروزی و حریف است و خیلی روی مسائل دیگر توجهی نداریم.
 
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره بلیت‌فروشی دربی ۱۰۱ و اینکه ممکن است خیلی‌ها بدون بلیت به ورزشگاه بیایند، تصریح کرد: وقتی ۳۵ هزار بلیت فروختند می‌توانستند ۵۰، ۶۰ هزار بلیت هم بفروشند. فوتبال واقعاً به هوادار و تماشاگر زنده است. امیدواریم که یک راهکاری پیدا شود تا هواداران به ورزشگاه بیایند. مطمئناً بازیکن و مربی و هوادار از این شرایط راضی نیستند. مهمترین رکن فوتبال خوب  حضور هواداران است.
 
پیروانی راجع به حضور میهمانان خارجی در فینال جام حذفی گفت: من از رئیس فیفا و هر کسی که می‌خواهد برای دیدن دربی به ورزشگاه بیاید، می‌خواهم که اگر توانایی دارند طلب باشگاه‌های ایرانی را بدهند و نگذارند حق تیم‌های ایرانی ضایع شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چه توصیه‌ای برای هوادارانی دارد که نتوانستند بلیت تهیه کنند، خاطر نشان کرد: چون اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نمی‌کنند، من از همه هواداران می‌خواهم هر جایی که هستند انرژی مثبت برای تیم بفرستند، این شرایط در اختیار ما نیست، ما دوست داریم در کنار هواداران‌مان جشن بگیریم، باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد تا در بازی‌های آینده کل هواداران‌مان را در کنارمان داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «پریرا به بازی فردا می‌رسد؟»، تصریح کرد: فردا مشخص می‌شود که این بازیکن می‌رسد یا خیر.پیروانی درباره وضعیت قرارداد بازیکنانان گفت: مسئول این موضوع مدیر باشگاه هستند و درباره آن صحبت خواهند کرد.
برچسب ها: افشین پیروانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها