به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۴۰۶۹۲۷
بدبینی مفرط در اسپانیا

تصمیم نهایی مسی: رویای بازگشت خراب شد

تصمیم نهایی مسی: رویای بازگشت خراب شد
گروه ورزشی: پی اس جی شنبه در پارک دو پرنس میزبان کلرمون است و سپس رسما فصل 23-2022 برای این باشگاه به اتمام خواهد رسید. فصلی که پاریس نتوانست به همه اهدافش برسد و تنها لیگ فرانسه را فتح کرد. این آخرین بازی لیونل مسی با پیراهن پی اس جی نیز خواهد بود و فوق ستاره آرژانتینی با اتمام قراردادش به دنبال تیمی دیگر برای فصل آینده است.
1878518
همانطور که پدر لیونل مسی ماه گذشته گفته بود، با پایان فصل، لئو به شکلی جدی گزینه‌های خود برای فصل بعد را بررسی خواهد کرد در حالی که دو گزینه بازگشت به بارسا یا پذیرش پیشنهاد نجومی الهلال، روی میز هستند.
در همین رابطه امروز اسپورت نوشت که مسی برای بازگشت به بارسا تردید دارد و حاضر نیست مدت زیادی منتظر پیشنهاد این باشگاه بماند. بارسا با وجود ابراز علاقه رسمی به جذب مسی، هنوز هیچ پیشنهادی به او ارائه نکرده چرا که منتظر چراغ سبز لالیگاست. حتی اگر بارسا مجوز مالی لازم را از لالیگا بگیرد نیز اطمینانی برای جذب مسی نخواهد بود چرا که همچنان باید چند بازیکن خود را بفروشد یا قرضی به باشگاه‌های دیگر منتقل کند.

1881289
 مسی پس از خاطره تلخ سال 2021 که مدت زیادی برای تمدید با بارسا صبر کرد و سپس به او گفتند، امکان تمدید نیست، تجربه خوبی به دست آورد و حالا او به الهلال و پیشنهاد 400 میلیون یورویی برای دو سال باشگاه عربستانی نزدیک‌تر است. در عربستان او این مبلغ را خالص و بدون کسر مالیات دریافت خواهد کرد که هر بازیکنی در دنیای فوتبال را وسوسه می‌کند.
در همین رابط مارکا هم نوشته است که منابع عربستانی اطمینان دارند که مسی به زودی قراردادش با الهلال را امضا خواهد کرد تا رویای بازگشت او به بارسا از بین برود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها